خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

سارق و مخل نظم و امنیت نیشابور دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۶۸

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری سارق و مخل نظم و امنیت تحت تعقیب قضایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور ، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یک مخل نظم و امنیت تحت تعقیب و فراری به نیشابور که چند فقره سرقت نیز در کارنامه خود داشت، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم خشن و سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: این متهم که دارای سوابق متعددی از قبیل چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت می باشد پس از ۵ فقره سرقت کامیون و برخی اقدامات مجرمانه دیگر از شهرستان نیشابور فرار و به استان های شمالی متواری شده است. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی پلیس مشخص شد این مجرم داری سوابق متعدد کیفری در شهرستان سوادکوه استان مازندران نیز مرتکب ٣ فقره سرقت کامیون و تحت تعقیب قضایی پلیس آگاهی آن شهرستان نیز است.

وی اعلام کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با اشراف اطلاعاتی متوجه ورود مخفیانه این متهم به شهرستان نیشابور شده که پس از هماهنگی قضایی کارآگاهان دایره عملیات مبارزه با سرقت و همراهی ماموران دایره تجسس کلانتری ١۴ متهم را که با مشاهده ماموران با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شد را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانپور خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه وانت نیسان حاوی آهن آلات و درب های سرقتی و برخی اقلام سرقتی دیگر از قبیل کفکش، دستگاه جوش، جک، گریس پمپ و ... را کشف کردند.

وی تصریح کرد: این متهم که علاوه بر سرقت کامیون به دلیل اقدامات دیگری هم چون زورگیری، چاقوکشی و ... از سه شعبه قضایی حکم جلب برای وی صادر شده بود در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ٨ فقره سرقت کامیون اعتراف و عنوان داشت برخی از کامیون های سرقت شده را پس از سرقت وسایل و قطعات آنها تلفنی با مالک آنان تماس و با طرح این موضوع که کامیون سرقتی آنها را در جاده های فرعی روستایی مشاهده کرده مبالغی را هم به عنوان شیرینی دریافت کرده است. 

وی یادآور شد: باتوجه به تحت تعقیب بودن بودن این متهم از سوی پلیس آگاهی مازندران، تحقیقات از وی جهت کشف سایر جرایم ارتکابی دیگر در نیشابور و بقیه شهرستان ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به خوشحالی تعدادی از شهروندان به علت دستگیری این مجرم خطرناک و حضور برخی خانواده ها و مالباختگان در پلیس آگاهی به منظور تشکر از دستگیری این فرد، از همکاری شهروندان با پلیس تقدیر کرد و گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است و در این راه از هیچ تلاشی در راستای ارتقاء احساس امنیت دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز