خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرخس خبر داد:

توزیع بیش از ۱۸ میلیارد تومان بودجه استانی شهرستان سرخس

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۳۰

فرماندار سرخس گفت: بیش از ۱۸ میلیارد تومان بودجه استانی شهرستان سرخس توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس ، محمد رضا رجبی مقدم در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان اینکه در شرایط فعلی بیماری کرونا تلاش کنیم با مدیریت جهادی پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم، گفت: این اعتبارات بالغ بر 18 میلیارد تومان است که 7 میلیارد از سرفصل نفت و بیش از 11 میلیارد استانی است که بین 25 فصل و120 پروژه نیمه تمام توزیع شد.

وی با تاکید بر به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام افزود: از اهداف دولت وما به عنوان مدیران شهرستان این است که پروژه های عام المنفعه شامل گاز آب وبرق که عموم مردم از آن بهره مند می شوند سریع‌تر به نتیجه برسد. 

فرماندار در ادامه تصریح کرد:70 درصد اعتبارات کشور که تصویب قانون می شود دست وزارت خانه هاست وتنها 30 درصد استانی است.،با این وجود ،اگر مدیری پیگیر این مسائل نباشد در سال 1400 به تناسبی که اعتبار ملی می گیرد اعتبار داده می شود ودر غیر این صورت به حوزه های که برای مردم تلاش می کنند داده می شود.

رجبی مقدم با توصیه به مدیران دستگاهها اظهار داشت: با توجه به نگاه فرمانداری ووجود نماینده ای پر تلاش وجهادی مدیران بطور جد پیگیر اعتبارات ملی شهرستان، توسط مدیران بالادستی خود باشند وزیر ساخت های منطقه را تقویت وبه سرانجام برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز