خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر خبر داد:

اختصاص بیش از ۱۲۸ ریال اعتبار برای شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۲۱۳

فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: با احتساب کاشمر و کوهسرخ مجموع اعتبارات استانی و نفت در دو شهرستان ۱۲۸ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر ، مسلم ساقی در جلسه کمیته برنامه ریزی که با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: در اجرای پروژه ها باید به دنبال بهره وری باشیم زیرا با توجه به کسری بودجه و مشکلاتی که در کشور در زمینه بودجه مواجه هستیم اعتبارات تملک دارایی‌ها و نفت اختصاص داده شده به شهرستان جوابگوی نیازها و پروژه ها نیست و در این شرایط سخت باید پروژه‌هایی که بهره ور هستند تعریف نماییم تا با هزینه کمتر بدنبال خروجی بهتر باشیم.

ساقی با اشاره به اینکه اعتبارات در قالب 23 فصل و 49 برنامه و 88 پروژه تعریف شده است افزود: با توجه به ارتقا بخش کوهسرخ به شهرستان، تنها شهرستانی است که با پیگیری های انجام شده و موافقت سازمان برنامه و بودجه استان اعتبارات ان جداگانه در کمیته برنامه ریزی توزیع و تصویب شده است .

وی ادامه داد: اعتبارات شهرستان کاشمر در سال جاری از محل  تملک دارایی ها نود و یک میلیارد و سیصد و شصت ونه میلیون ریال میباشد که  در قالب 23 فصل و 49 برنامه و 88 پروژه تعریف شده است که برای پروژه های 21 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع و تصویب شده همچنین اعتبارات سال 99 شهرستان کوهسرخ از محل اعتبارات استانی و نفت 37 میلیارد و 139 میلیون میلیون ریال در قالب 12فصل و 29 برنامه و 46 پروژه برای 13 دستگاه اجرایی تعریف شده است .

فرماندار کاشمر گفت:  با احتساب اعتبارات کاشمر و کوهسرخ مجموع اعتبارات استانی و نفت در دوشهرستان 128میلیارد و 508 میلیون ریال برآورد شده که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز