خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

اختصاص بیش از 67 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان خلیل‌آباد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۹۶۳

فرماندار خلیل آباد گفت: کل اعتبارات ابلاغی خلیل آباد در سال 99 تاکنون بالغ بر 67 میلیارد و 79 میلیون و هشتصد هزار ریال است که از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها ( استانی) در قالب 21 فصل، 47 برنامه و 72 پروژه تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده سازمان برنامه و بودجه استان خراسان رضوی که به بررسی توزیع اعتبارات تملک دارایی اختصاص داشت، اظهارکرد: توزیع اعتبارات بر اساس اولویت‌ها و نیازهای اساسی صورت گرفته است.

فرماندار خلیل آباد تصریح کرد: در این میان بیشترین اعتبار مربوط به بخش کشاورزی و منابع طبیعی با ۲۱ پروژه و اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال است.

در این جلسه حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر ، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با گلایه از میزان کم اعتبارات تملک دارایی استان به شهرستان خلیل آباد گفت: بعضی از اداره میزان اعتبارات زیر 10 میلیون تومان یا 50 میلیون تومان داشتند که واقعا هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

 وی با بیان اینکه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جای جابجا کردن و افزایش یا کاهش اعتبارات نیست بلکه این اعتبارات جهت اجرا به شهرستان ابلاغ شده است، افزود: مدیران هر چقدر بتوانند در نوع ارائه برنامه و پیگیری آن قوی‌تر عمل کنند مطمئنا بودجه بیشتری در نظر گرفته می شود.

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه خلیل آباد نباید از اعتبارات نفت و گاز محروم باشد و این موضوع را پیگیری می‌کنم، بیان کرد: بخشی در استان و شهرستان به نام بودجه پروژه‌های نیمه تمام وجود دارد، که برخی از مدیران کل حاضر نیستند پروژه نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کنند و این موارد باید در منطقه ترشیز تغییر کند و ترشیز در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی پیش قدم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز