خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

​خادمان بقاع متبرکه پرچمدار ولایت هستند/ امام راحل پرچم خدا محوری را در جهان برافراشت

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۸۳۳

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: جمهوری اسلامی با نعمت ولایت به این جایگاه رسیده است و شما خادمان پرچمدار ولایت در منطقه هستید لذا بر حفظ آن کوشا باشید.

به‌گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی در اختتامیه اولین دوره آموزشی هیات امنای بقاع متبرکه با اشاره به وجود امام هشتم (ع) در ایران و مشهد مقدس گفت: باعث افتخار است که پرچم ایشان در این کشور برافراشته است و به لطف این آقای بزرگوار ایران سربلند است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برای امام راحل (ره) تنها خدا مطرح بود؛ افزود: امام بسیار بر رعایت مسائل مربوط به دین حساس بودند و بر رعایت آن تاکید داشتند.

وی بیان کرد: ایشان انقلابی به پا کردند که همه جهان اکنون آثار این انقلاب را می بینند به گونه ای که رئیس جمهور قبلی ونزوئلا بر پیروی از سیره امام و اجرای آن در کشور خود تاکید داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی اظهار داشت: امام راحل با تکیه بر قدرت خدا شاگردانی چون حاج قاسم سلیمانی را تربیت کردند و حضرت آقا نیز در سخنان خود مطرح می کنند که من تربیت شده مکتب امام راحل (ره) هستند.

وی در خطاب به خادمان بقاع متبرکه بیان کرد: شما خادمان برای حقوق خدمت نمی کنید بلکه هدف از این خدمت محبت اهل بیت (ع) و خاندان آنان است و امیدوار به شفاعت آنان هستید.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در ایران ۸۰۰۰ بقعه متبرکه داریم؛ گفت: باعث افتخار است که این سرزمین مورد اطمینان اولیای دین بوده است.

وی خطاب به خادمان گفت: وقتی شما به نوادگان امامان خدمت می‌کنید گویی برای خود امام خدمت می‌کنید، جمهوری اسلامی با نعمت ولایت به این جایگاه رسیده است. و شما خادمان پرچم دار ولایت در منطقه هستید لذا بر حفظ آن کوشا باشید.

وی با تاکید بر رسیدگی به محرومان جامعه افزود: اگر امام زادگان و ائمه طهارت بودند بر رسیدگی به طبقه محروم جامعه تاکید داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اظهار داشت: ما از کرونا بسیار زود عبور می کنیم به دلیل اینکه وابستگی ما به بودجه نفت زیر ۱۷ درصد شده است، بیش از ۹۵ درصد پنج کالای اساسی مردم از جمله خوراک، پوشاک و درمان را خودمان تولید می کنیم، در انرژی نیاز به هیچ کشوری نداریم و کالای داخلی توسط خودمان تامین می شود.

وی بیان کرد: ما به این دلیل از پسا کرونا می توانیم عبور کنیم چون دولت در مقابل کرونا مدیریت خوبی ارائه کرد اگر چه بدنه اصلی درگیر کرونا که توانست آن قرارگاه را محکم کند، مردم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز