خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف مشهد مطرح کرد:

استفاده از اعضای انجمن فرانگران نوین در کمیسیون های تخصصی اتاق اصناف

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۲۴۷

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: از اعضای انجمن فرانگران نوین در کمیسیون های تخصصی اتاق اصناف استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمود بنانژاد در دیدار  با جمعی از اعضا انجمن فرانگران نوین بیان کرد: جلسات تحقیق و توسعه مشترک اتاق اصناف با انجمن فرانگران باید شکیل گیرد. کارهای مشترکی فی مابین اتاق اصناف و انجمن فرانگران می‌تواند انجام شود.

وی همچنین افزود: از نشان ویژه فرانگران بر روی محصولات و خدمات اعضا انجمن فرانگران حمایت صورت می‌گیرد، مجموعه فرانگران جمعی از متفکران استان است و جلسات این انجمن همیشه پرانرژی و متفاوت است و از بودن در این جمع انرژی می گیریم.

مدیر عامل انجمن فرانگران نوین نیز از 6 کمیسیون تخصصی در این انجمن خبر داد و اظهار داشت : این کمیسیون‌ها شامل صنایع غذایی، صادرات، خدمات فروشگاهی، فناوری اطلاعات،گردشگری و معماری هستند که در زمینه صنایع غذایی، فروشگاهی در دست تاسیس است و برندهای غذایی خراسان، محصولات خود را ارائه می‌دهند. همچنین در این فروشگاه موزه ای پیش بینی می‌شود تا روند تولید محصول بیان شود و دانش ارباب رجوع بالا رود.

احسان مصطفوی با بیان این مطلب که 95 درصد تولیدات در این انجمن ایرانی است، اضافه کرد: از این مقدار  ذکر شده، نیز 95 درصد تولید خود اعضای انجمن فرانگران نوین است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه ای مابین اتاق اصناف مشهد و انجمن فرانگران نوین به امضا رسید که طبق این تفاهم نامه مقرر شد رسیدگی به پرونده هریک از اعضای معرفی شده این انجمن به صورت ویژه و تحت نظارت و دستور مستقیم  رییس اتاق اصناف مشهد صورت پذیرد.

انجمن فرانگران  متشکل از ۱۲۰ عضو رسمی و حدود ۱۸۰ برند مجموعه ای صنایع مختلف نظیر، صنایع غذایی، صنایع گردشگری و هتلداری، صنایع خدماتی و فروشگاهی، انفورماتیک، ساختمانی و... است و بیش از یک دهه از فعالیت این انجمن می گذرد و تاثیر بسزایی در صنعت تولید کشور ایفا می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز