خبرگزاری کار ایران

فرماندار فیروزه خبر داد:

شهرستان فیروزه خراسان رضوی در آستانه وضعیت قرمز شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۲۲

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان فیروزه گفت: متأسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از افراد و عادی شدن ترددها و بازگشایی مشاغل، باعث شده تا آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزایش یابد و در آستانه وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، ابوالفضل حکیم پور در این خصوص افزود: نیروهای کادر بهداشت و درمان این شهرستان با پشتکار و کارهای خلاقانه در خصوص بیماریابی و انجام تست، عملکرد مثبتی دارند اما عادی شدن روابط اجتماعی و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی باعث ابتلای حدود ۴۰ نفر از شهروندان این شهرستان به ویروس کرونا شده است.

فرماندار فیروزه با تأکید بر اینکه تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه روند نظارت ها تشدید و در صورت نیاز در حوزه بازار و ترددها محدودیت‌ های گذشته اعمال خواهد شد، اظهار داشت: بایستی وسایل نقلیه عمومی علاوه بر ضدعفونی و استفاده از ماسک، حتما با نصف ظرفیت فعالیت کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان فیروزه با اشاره به اینکه مساجد صرفا برای انجام فریضه نماز باز خواهند بود و چنانچه نکات بهداشتی رعایت نگردد، مسئولیت آن با متولیان امر خواهد بود، اعلام کرد: برگزاری کلیه تجمعات، جلسات غیر ضروری و کلاس‌های آموزشی و ترویجی بجز کلاس‌های رفع اشکال مدارس تا ۱۵ خرداد ماه ممنوع است.

حکیم پور در پایان با درخواست از شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد غیر ضروری، تأکید کرد: با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، نماز عید سعید فطر صرفاً در یک مکان در شهر فیروزه برگزار می شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز