خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان استان؛

رزمایش مواسات و همدلی طرح کریم اهل بیت(ع) در خراسان رضوی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۶۲

رزمایش مواسات و همدلی طرح کریم اهل بیت (ع) روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مسئولان اجرایی در این استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در حاشیه آغاز این رزمایش گفت: با اجرای این رزمایش توزیع پنج هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان، مددجویان و خانواده‌های آسیب ‌دیده ناشی از کرونا آغاز شد.

وی افزود: همزمان با هفته اکرام که از سالروز تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده ۵۰ هزار بسته به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده ناشی از کرونا در این استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز سومین رزمایش مواسات و همدلی در این استان برگزار می‌شود، ادامه داد: امروز به صورت نمادین پنج هزار بسته کمک معیشتی توسط ۱۱۰ خودرو با حضور مسوولان کشوری و استانی بین گروه هدف توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با مشارکت ۳۰۰ مرکز نیکوکاری زیر پوشش کمیته امداد در استان ۱۵۰ هزار بسته کالا بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع شده است.

آسوده ادامه داد: همچنین تاکنون با مشارکت خیرین یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخته و بین نیازمندان از طریق مساجد و موسسات خیریه در استان توزیع شده است که معادل ۲۵ درصد کل اطعام کمیته امداد در سطح کشور را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز