خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار سبزوار مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در طرح اقدام ملی مسکن سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۶۷

معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار بر همکاری جهت تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، حسین شاد در این خصوص گفت: با توجه به اینکه سبزوار نقطه شروع طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی انتخاب شده است،عملیات اجرایی این طرح باید زودتر آغاز شود.

وی افزود: تاکنون سه شیوه برای پیگیری طرح اقدام ملی مسکن در این شهر پیش‌بینی شده است، یکی از این مراحل، فروش اقساطی زمین و احداث واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که تاکنون این نهاد زیرساخت‌های اولیه را برای احداث ۱۰۰ واحد فراهم کرده است.

معاون فرماندار سبزوار گفت: همچنین فروش اقساطی طرح های مسکن نیمه تمام این شهر یکی دیگر از موارد طرح اقدام ملی مسکن است که در این بخش ظرفیت شهر سبزوار یک هزار و ۹۹۷ واحد در قالب مصوبات کارگروه طرح ملی اقدام مسکن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از شیوه‌های اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده شهر سبزوار است که برای یک هزار واحد در این شهر ظرفیت وجود دارد.

شایان ذکر است که بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در طرح اقدام ملی تولید مسکن جز شیوه نامه اجرایی در این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز