خبرگزاری کار ایران

​مدیر جهاد کشاورزی خوشاب خبر داد:

اختصاص بیش از ۴۳ میلیارد ریال برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خوشاب در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۳۲

​مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب گفت: با هماهنگی بانک کشاورزی و حوزه های برنامه ریزی وزارت‌جهادکشاورزی امسال مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان به خط اعتباری شماره هشت مکانیزاسیون کشاورزی برای‌تجهیز و نوسازی ناوگان مکانیزاسیون اختصاص یافت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از سبزوار، ابراهیم رودسرابی در این خصوص گفت: به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون کشاورزی ، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری از محل خط اعتباری 8 مکانیزاسیون در سال جاری مبلغ 43 میلیارد و 368 میلیون ریال به شهرستان خوشاب ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان می‌توانند در راستای ارتقاء کیفیت خدمات مرتبط به مکانیزاسیون و صنایع وابسته از این تسهیلات استفاده کنند و به همین منظور باید جهت تکمیل پرونده خود به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

​ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب گفت: درسال گذشته نیز از محل خط 7 اعتباری مکانیزاسیون مبلغ 26 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ۴۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی اختصاص یافته که از این تعداد ۲۹ دستگاه تراکتور و ۱۴ دستگاه سایر ادوات بوده است.

رودسرابی اضافه کرد: از مولفه‌های اصلی بخش کشاورزی افزایش کمیت، کیفیت و افزایش راندمان محصولات تولیدی با توسعه و تجهیز مکانیزاسیون است که علاوه بر کاهش هزینه‌ها افزایش درآمد بهره‌برداران را نیز به دنبال خواهد داشت همچنین نوسازی ناوگان مکانیزاسیون با جدیت دنبال می‌شود و در تلاشیم تا کشاورزان بتوانند با پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون و با عاملیت بانک کشاورزی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به‌روز و مجهز را جایگزین تراکتور و ادوات فرسوده و از رده خارج شده خود کنند.

با توجه به مشکلات عدیده در روند دریافت تسهیلات مکانیزاسیون امید است در سال جدید که به نام جهش تولید نامگذاری شده است شاهد رفع موانع و مشکلات در روند جذب تسهیلات و افزایش بهره‌وری و جهش تولید موثر در این بخش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز