خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار خبر داد:

آغاز فعالیت دو معین اقتصادی طرح مثلث توسعه اقتصادی در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۵۶۳

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه سبزوار با اعلام آغاز فعالیت دو معین اقتصادی در سبزوار در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی، گفت: دو معین جدید شرکت تعاونی عشایری شهرستان سبزوار در منطقه روداب و اتحادیه تعاون روستایی فعال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، حسین فیض آبادی با اشاره به ظرفیت های مهم معین های اقتصادی، افزود: معین های اقتصادی با شناسایی ظرفیت های منطقه، بسترهای لازم برای سرمایه گذاری را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: قبل از این در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ابتکاری استاندار خراسان رضوی، ۲۱ سند همکاری با سرمایه ‌گذاری ۱ هزار و ۸۶ میلیارد تومان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی سبزوار منعقد شده بود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه سبزوار تصریح کرد: اجرای طرح مثلث اقتصادی، می تواند به سرعت رشد اقتصادی در منطقه غرب خراسان، کمک شایانی بکند.

فیض آبادی با اشاره به اینکه اجرای طرح های معین اقتصادی روند مثبتی در ایجاد شغل دارند، اظهار داشت: تاکنون ۶۲۸ فرصت شغلی در راستای اجرای طرح های اقتصادی، در سبزوار ایجاد شده است.

وی به نگاه ویژه این طرح به توسعه روستا اشاره و تصریح کرد: اجرای بیش از یک صد طرح توسعه در روستاهای سبزوار، ایجاد شده و نتایج مثبت آن بزودی نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز