خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان حمل و نقل جاده ای خبر داد:

برخورداری رانندگان کشور از ۱۳۰۰ میلیارد ریال بیمه تکمیلی درمان

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۸۳

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: رانندگان حمل و نقل برون شهری در کشور سال گذشته از حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بیمه تکمیلی درمان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهران قربانی در جمع انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل خراسان رضوی افزود: بیمه تکمیلی رانندگان ۲ سال قبل در شورای عالی ترابری تعیین تکلیف و مقرر شد شرکت‌های حمل و نقل نسبت به بیمه تکمیلی رانندگان اقدام کنند. 

وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته حدود  چهار هزار پرسشنامه به صورت تصادفی از رانندگان در پایانه‌های مرزی کشور تهیه شد و براساس آن اولویت‌های ۱۲ گانه رانندگان مشخص شد.

وی گفت: از راهکارها و پیشنهادات دلسوزانه مختلف انجمن‌ها، گروه‌ها و کارشناسان دانشگاهی استقبال می‌کنیم.

قربانی، حمل و نقل را موضوع چند وجهی و چند بخشی دانست و افزود: به عنوان مثال در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل در کشور باید نظر سازمان استاندارد، خودروسازان بزرگ، وزارت صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست تامین شود لذا باید با توجه به این موارد صادقانه اظهار نظر نمود و عملکرد دست اندرکاران حمل و نقل را قضاوت کرد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم های اتخاذ شده هر شرکت حمل و نقل داخلی و بین‌المللی در هر مرحله نوسازی ناوگان می‌تواند ۱۰ دستگاه خودرو وارد کند و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه آسیب‌های کرونا به فعالان و صنعت حمل و نقل کشور، فعالان این صنعت در اولویت قرار دارند که تا حدود ۲ هفته آینده چشم اندازی از نحوه حمایت از آنها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز