خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل خیریه آبشارعاطفه ها خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۷۴

مدیر عامل موسسه بین المللی آبشار عاطفه ها گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با همت این موسسه ۱۰ هزار بسته معیشتی بین مردم حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد جواد فولادی در این خصوص گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مومنانه و همچنین فضیلت ماه مبارک رمضان آبشار عاطفه ها ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان را برای مردم حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته است.

وی همچنین بیان کرد: آبشار عاطفه ها موسسه مردم نهاد است و این رزمایش در ۳ گام برگزار می شود که گام اول مناطق کم برخوردار شهرک شهید رجایی وباهنر ، سیدی ، گام دوم ؛ التیمور و طبرسی و گام سوم ، منطقه توس است.

مدیرعامل موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با ذکر اینکه این نهاد خیریه دوشادوش نهاد های دولتی حرکت می کند افزود: این موسسه علاوه بر کمک به نیازمندان ، با مشارکت مردم و خیرین در زمینه اشتغال زایی ، کاهش آسیب های اجتماعی، تهیه جهزیه ، حمایت از زندانیان نیازمند ، توانمدسازی جامعه هدف نیز گام بر می دارد.

در ادامه ملیحه محمدی مدیر مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در مشهد گفت: موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها ۵۳۰ نمایندگی در سطح کشور دارد که از این تعداد ۸۰ دفتر نمایندگی به خراسان رضوی اختصاص دارد. 

وی با اشاره به تعداد افراد زیر نظر این موسسه بیان کرد: حدود ۶۰ هزار نفر در کل خراسان رضوی زیر نظراین  مجوعه اند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر درشهر مشهد جزو پوشش حمایتی آبشار عاطفه ها قرار می گیرند. 

مدیر مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها همچنین تصریح کرد: این موسسه علاوه بر کمک های معیشتی ، کمک های نقدینگی نیز برای افراد تحت پوشش خود در نظر گرفته است که مجوع نقدینگی این موسسه از سقف ۳۰۰ تومان آغاز می شود و با توجه به وضعیت زندگی نیازمندان توزیع می گردد.

وی اظهار داشت: همچنین این موسسه در کنار سایر اقدامات خود طی ۴ مرحله و در اعیاد خاص برای نو عروسان جهزیه تهیه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز