خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تبلیغات گناباد خبر داد:

اجرای پویش ملی "به توان ما" با مشارکت گروه‌های جهادی در گناباد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۰۰۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد، گفت: هیئات مذهبی و روحانیون در قالب گروه جهادی در پویش ملی "به توان ما" جهت مقابله با ویروس کرونا مشارکت کردند.

به گزارش ایلنا از گناباد ، محمدرضا رحمانی با اعلام این خبر گفت: از اسفندماه ۹۸ با شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور به وجود آمد و باعث شد تا هرکس در حد توان خود به میدان بیاید و به مقابله با این ویروس منحوس بپردازد.

این مسئول با اشاره به یکی از اهداف پویش ملی "به توان ما" ادامه داد: در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر، و با توجه به برگزار نشدن مراسم ملی و مذهبی هزینه‌های این مناسبت‌ها در راستای تأمین اقلام بهداشتی و درمانی اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر در شهرستان جمع‌آوری و بین محرومان تقسیم شد.

رحمانی ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی را از دیگر اهداف این پویش دانسته و افزود: با همین هدف هیئات مذهبی، روحانیون، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی با تشکیل گروه‌های جهادی، با ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله‌های مختلف خصوصاً مناطق محروم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم درآمد گناباد به صورت شبانه‌روزی در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت‌رسانی در این مدت بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز