خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی استان خبر داد:

لغو مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۷۹

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری علاج گردشگر رضوی لغو شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری در این خصوص افزود: پیرو نامه اخطار لغو مجوز آن شرکت و گزارش دریافتی از اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد مبنی بر عدم فعالیت شرکت و رفع نکردن  نواقص ابلاغی از جمله عدم تمدید پروانه بهره برداری، عدم تمدید ضمانتنامه و عدم ارسال آمار و گزارش عملکرد از دلایل لغو مجوز فعالیت این شرکت است.

وی ادامه داد: همچنین در نوزدهمین جلسه نظارت و رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری استان به استناد ماده 11و 20 و22 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب 27/ 03/ 1380 هیات وزیران و ماده 29، 42، 45، 46، 50 و 54 مقررات اجرایی- انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب 11/ 08/ 95 ، رای لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری علاج گردشگر رضوی لغو شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی تاکید کرد: این شرکت موظف است ضمن جمع آوری تابلوی سردرب و علائم و هرگونه نام و نشان از فعالیت در زمینه فعالیت‌های مندرج در بند "ب" ماده یک آئین نامه مذکور خودداری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز