خبرگزاری کار ایران

فرماندار سبزوار مطرح کرد:

حمایت از کارآفرین لازمه رسیدن به تحقق شعار جهش تولید است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۶۲

فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: حمایت از کارآفرین لازمه رسیدن به تحقق شعار جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، احمد برادران در اولین جلسه بررسی مشکلات حوزه صنعت و معدن متاثر از کرونا گفت: مدیران دستگاهای اجرایی باید در برقراری تعامل وهمکاری دررفع مشکلات تولید با مدیران واحدهای تولیدی و کارآفرینان از تمام اختیارات خود استفاده کنند.

وی افزود: تمام تلاش مدیران باید درجهت جلوگیری از بیکارشدن کارگران و حفظ بقاء واحد تولیدی در شرایط موجود باشد .

وی افزود : کارآفرینان تنها دغدغه شان باید تولید باشد نه ترس از تعطیلی واحد تولیدی، که محقق شدن این امر تنها از طریق تعامل و همکاری دستگاهای اجرایی با واحدهای تولیدی امکان پذیر است .

فرماندار سبزوار گفت: از مدیران تصمیم گیرنده می‌خواهم مشکلات پیش آمده در حوزه فعالیتی خود را مطرح کنند تا در جهت رفع آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

برادران اضافه کرد : با وجود محدویت های اقتصادی، سلامت اولویت اصلی دولت است و در این راه از هیچ خدمتی به مردم دریغ نمی‌کند.

حسین فیض آبادی معاونت برنامه ریزی فرماندار نیز گفت: ستاد مبارزه با کرونا شهرستان سبزوار با تشکیل کمیته اقتصادی در سه بخش اصناف، صنایع و کشاورزی از نزدیک به شناسایی و رفع آسیب های ناشی از کرونا می پردازد.

وی همچنین بیان کرد : کمیته ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در جهت عملیاتی کردن حمایت‌های دولت و پیامدهای ناشی از کرونا تشکیل شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز