خبرگزاری کار ایران

به منظور دسترسی بهتر مردم به ارتفاعات جنوب مشهد انجام شد؛

برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی مشهدی‌ها از فضای تفریحی اطراف شهر

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۲۱

دادستان عمومی و انقلاب مشهد از برنامه ریزی برای بهره مندی آحاد مردم از فضای تفریحی ارتفاعات جنوب مشهد خبر داد و گفت : به منظور دسترسی بهتر مردم به ارتفاعات جنوب مشهد و بهره مندی از فضاهای سبز ایجاد شده توسط دستگاه‌های مسئول بویژه شهرداری مشهد ، تمهیداتی در این باره به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدحسین درودی در تشریح این موضوع اظهار داشت : در جلسه اخیر ستاد تدبیر استان که با حضور مسئولان استانی برگزار شد مصوب شد به منظور سهولت در دسترسی مردم به فضای سبز گسترده ایجاد شده در ارتفاعات جنوب و بویژه در محدود بوستان خورشید و قله زو ، از زیرساخت های پروژه کمربند جنوبی مشهد حدفاصل صابر تا نخل بهره برداری شود .  

وی ادامه داد : با توجه به اینکه برای اجرای پروژه کمربند جنوبی مشهد قسمت هایی از کوههای جنوب شهر بویژه در محدوده پشت بوستان خورشید تخریب شده و زیرساخت هایی نیز ایجاد شده بود ،عملاً اعاده به وضع سابق امکان پذیر نبود.

وی افزود : از سوی دیگر زیرساخت هایی در این محدوده از جمله احداث پل و زیر سازی مسیرها انجام شده که عدم تکمیل آن علاوه بر احتمال وقوع خسارت به منازل پایین دست  به دلیل وقوع سیلاب های احتمالی بهاری ،  عدم بهره‌برداری از این زیرساخت ها  ، هدر رفت اموال عمومی را به دنبال داشت.

درودی گفت: از این رو در جلسه  ستاد تدبیر استان در بهمن ماه سال گذشته و  براساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان مبنی بر  تغییر کاربری کمربند جنوبی ، مقرر شد بخشی از این پروژه ، به منظور ایجاد مسیری مناسب تر برای بهره مندی مردم از ارتفاعات جنوب مشهد مورد استفاده قرار گیرد .  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز