خبرگزاری کار ایران

سردار جان نثار خبر داد:

کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان توسط مرزبانان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۳۷

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مقادیری مواد مخدر، سوخت و کالای قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سردار ماشاالله جان نثار در تشریح این خبر بیان داشت: نظارت دقیق و کنترل وجب به وجب مرزبانان استان خراسان رضوی موجب زمینگیر شدن قاچاقچیان موادمخدر، سوخت و کالا شد.

وی افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این فرماندهی بعد از رصد کامل و اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند، طی عملیاتی از یک دستگاه خودروی سواری مقدار 40 کیلو و 300 گرم تریاک که به صورت خیلی ماهرانه ای جاساز شده بود کشف نمایند.

عالی ترین مقام مرزبانی استان همچنین بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی همچنین در ادامه گفت: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا در مرزهای شهرستان تایباد، مرزبانان این هنگ موفق شدند اقلامی از قبیل لباس، شامپو، مرغ، تخم مرغ، روغن، پنیر، رب و ... را کشف کنند. کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 51 میلیون و 120 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

گفتنی است در همین راستا مقدار 360 لیتر سوخت قاچاق به ارزش ریالی 198 میلیون ریال از خودروهای عبور کشف شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان سرزمین خورشید مقتدرانه در مرزهای استان ایستاده اند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز