خبرگزاری کار ایران

نوربخش به ایلنا خبر داد:

​تولید ماسک های دولایه استریل در روستای سلطان آباد تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۸۸۳

ماسک های دولایه استریل توسط خواهران بسیجی روستای سلطان آباد بخش رخ در کارگاه این روستا جهت کمک و پیشگیری از آلودگی بیماری ویروس کرنا تولید شد.

فاطمه نوربخش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: در حال حاضر  ماسک های دولایه از جنس اسپاند برای مراکز بهداشتی و استفاده عموم و شهروندان شهرستان تربت حیدریه تولید می شود .

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز جدی روستاهای بخش رخ و شهرستان به این محصول روزانه 1200عدد ماسک در این کارگاه تولید میشود که این تعداد بستگی به میزان سفارشات دارد .

مسئول کارگاه تولید ماسک روستای سلطان آباد رخ افزود: طی یک ماه اخیر بیش از 9500 عدد ماسک در این کارگاه تولید شده که از این تعداد 3000 عدد به صورت رایگان بین اهال روستا توزیع  شده است  که پارچه و ملزومات توسط یکی از خیرین روستا تهیه شده و تعداد 5000 عددنیز به سفارش از شهرستان تربت حیدریه بوده که با قیمت دولتی به فروش رسیده وماباقی تولیدات هم به صورت سفارشی از مناطق مختلف بخش رخ بوده که با پارچه تترون تولیدو تحویل شده است.  

وی با بیان اینکه در این کارگاه تولیدی 8 نفر نیرو از بانوان روستا به طور متوسط روزانه 8 ساعت فعالیت دارند گفت: این کارگاه تولید خیاطی در سال ۹۷ با تلاش و همت بسیج سازندگی سپاه تربت حیدریه و کمیته امداد امام (ره) شهرستان تربت حیدریه و با هدف آموزش خیاطی به خواهران روستایی و ایجاد اشتغال بانوان روستا راه اندازی شد و در حال حاضرهم آماده پذیرش سفارشات پوشاک از منطقه و شهرستان هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز