خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پدیده شاندیز خبر داد:

درج نماد پدیده "گتوشا" در بازار فرابورس ایران

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۶۹

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز از درج نماد معاملاتی پدیده( گتوشا) در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، نیما ملائی ضمن تبریک این اقدام اساسی و مهم در پیشبرد مسیر توسعه اقتصادی به سهامداران پدیده شاندیز گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که با اتکال به ذات اقدس الهی، همراهی و صبوری سهامداران عزیز و همت خدمتگزاران شما در گروه شرکتهای پدیده شاندیز امروز مورخ ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ با موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، نماد گتوشا در بازار پایه فرابورس ایران درج شد و آغاز معاملات سهم در فرابورس طی روزهای آتی با پیغام ناظر بازار به طور رسمی آغاز می شود.

وی افزود: بر اساس ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و موافقت کمته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (سهامی عام) به عنوان دویست و چهل و پنجمین نماد معاملاتی در بازار پایه- تابلوی نارنجی درج شد.

 ملائی خاطر نشان کرد: همچنین به اطلاع سرمایه گذاران و سهامداران گرامی می رساند، صورت های مالی و سایر اطلاعات شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز(سهامی عام) از طریق کدال سیستم اطلاع رسانی ناشران- سازمان بورس و اوراق بهادار) در دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز