خبرگزاری کار ایران

افزایش ۶۰ درصدی تماس های مردم با اورژانس ١١۵ نیشابور

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۱۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از پاسخ به ۶٠٠ تماس به صورت روزانه در مرکز ارتباطات اورژانس ١١۵ شامل درخواست آمبولانس، مشاوره تلفنی، مزاحمت و پیگیری خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، مصطفی افشار نیک در این خصوص گفت: اعتماد مردم به اورژانس ١١۵ باعث شده که به‌رغم معرفی شماره های مخصوص مشاوره، مردم جهت انجام مشاوره تلفنی با اورژانس ١١۵ تماس بگیرند که باعث افزایش تماس ها و پاسخ به بیش از هفده هزار تماس در اسفند ۹۸ شده است. 

افشارنیک با اشاره به اینکه همکاران ما در مرکز ارتباطات اورژانس بیش از ۵ هزار مشاوره تلفنی در اسفند ماه انجام داده اند، افزود: با افزایش خطوط تلفن ١١۵ و کارشناسان پاسخگو تلاش شده تا ارائه خدمت شایسته و پاسخ گویی سریع به همشهریان انجام شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اظهار داشت: متأسفانه در اسفند ماه هزار تماس مزاحمت باعث اختلال در پاسخ گویی و خدمت رسانی برای همکاران ما شده است که نقش والدین و رسانه ها در کاهش مزاحمت ها می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی در پایان خاطرنشان شد: همشهریان عزیز می توانند جهت انجام مشاوره تلفنی در خصوص بیماری کووید ١٩ با شماره ۴٠٣٠ به صورت ٢۴ ساعته و خطوط تلفن ۴٣٢١٣١٠٣ الی ۶ از ساعت ٨ صبح تا ١٢ شب که توسط پزشکان دانشکده پاسخ داده می شود تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز