خبرگزاری کار ایران

به همت کانون زنان بازرگان استان انجام شد؛

تهیه و توزیع 285 دست لباس حفاظتی ویژه کادر درمانی حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۶۴

کانون زنان بازرگان خراسان رضوی، در راستای کمک به خط مقدم درمان و مقابله با بیماری کرونا، نخستین مجموعه از لباس های حفاظت فردی، ویژه کادر درمانی را به سازمان نظام پزشکی مشهد تحویل داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، آذر کیانی‌نژاد، نایب رئیس این تشکل در تشریح اقدامات صورت گرفته، بیان کرد: کانون زنان بازرگان، طی هفته های اخیر پویش «همدل» را کلید زد و هدف آن نیز تولید البسه و اقلامی است که برای حفاظت جان کادر درمانی حیاتی هستند و کمبود آنها نیز در مراکز بیمارستانی احساس می شود.

وی افزود: در فاز اول 285 لباس حفاظتی را به منظور توزیع میان کادر درمانی در حاشیه شهر، با مشارکت مالی نظام پزشکی مشهد و جمعی از خیران اقتصادی تهیه و توزیع کردیم.

وی متذکر شد: علاوه بر آن، هماهنگی هایی نیز با اتاق بازرگانی استان داشتیم. پارلمان بخش خصوصی با فعال کردن جامعه یاوری استان(تشکل خیریه تحت پوشش اتاق خراسان رضوی)، تلاش دارد تا کمک های مردمی را به منظور حمایت از کادر درمانی جمع آوری کند و ما نیز از همین مسیر، مشارکت و تعامل لازم را کلید زدیم که ماحصل آن جمع آوری حدود 25 میلیون تومان کمک خیران و فعالان اقتصادی(تا تاریخ 11 فروردین) بود.

کیانی نژاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو کارگاه با بیش از 20 نیروی کار، در روند تهیه لباس های کادر درمانی فعال هستند و امیدواریم که محموله بعدی این البسه حفاظتی تا هفته آینده آماده و تحویل مراکز درمانی استان شوند.

گفتنی است، پیش از این، کانون زنان بازرگان با مشارکت جمعی از فعالان اقتصادی و خیران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، اقدام به تهیه و توزیع 500 پک تغذیه ای در میان کادر درمان بیمارستان امام  رضا(ع) کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز