خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان خبر دادک

کشف ۷۱ کیلوگرم موادمخدر و‌ دستگیری دو متهم در بجستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۳۹

فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان از کشف ۷۱ کیلوگرم مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گناباد، حسن آزادیخواه در این خصوص گفت : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر ورود محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان خراسان رضوی موضوع در دستورکار پلیس بجستان قرار گرفت و اکیپ‌های گشت این فرماندهی به بطور نامحسوس جاده فردوس به بجستان را بمدت ٢۴ ساعت تحت کنترل قرار دادند.

وی گفت: به محض مشاهده و اطلاع از ورود محموله به حوزه استحفاظی شهرستان بجستان در حوالی روستای چاه فالیز با یک عملیات ضربتی و در فرصتی مناسب موفق به توقیف خودرو شده و راننده و سرنشین آن را نیز دستگیر و مقدار ۷۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان تصریح کرد: با تحقیقات بعمل آمده متهمان قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشوربه یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی را داشتند که با حضور به موقع پلیس خودرو حامل مواد مخدر توقیف و متهمان نیز دستگیر شدند.

 آزادیخواه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل دادسرا شده اند، بیان داشت : در این ایام که بیشتر توان و ظرفیت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف معطوف مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و نجات آنان است متاسفانه عده‌ای برای دست یابی به منفعت مالی خود دست به چنین اقدامات مشمئز کننده‌ای می‌زنند که به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم پلیس مقتدرانه در صحنه حاضر است و با این گونه افراد قاطعانه برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز