خبرگزاری کار ایران

صیادی به ایلنا خبر داد:

بیش از 37 هزار عدد ماسک و مایع ضدعفونی کننده بین نیازمندان تایباد توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۴۹۷

رئیس‌جمعیت هلال احمرتایباد گفت: با همکاری‌مجمع خیرین هلال مهربانی، مجمع خیرین حضرت ولیعصر (عج) و هیات علمداران ثارالله طی چهار روز گذشته 37 هزار و 200 عدد ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

غلامرضا صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: این اقلام که شامل 27 هزار و 600 عدد ماسک و 9600 عدد مایع ضدعفونی کننده دست می‌باشد در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: این مرکز با همکاری خیران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یک کارگاه تولید ماسک را با نظارت شبکه بهداشت و درمان آماده کرده که در حال حاضر 35 نفر در آن به صورت جهادی مشغول فعالیت هستند.

صیادی با اشاره به تولید میانگین روزانه چهار هزار عدد ماسک در این کارگاه بیان کرد: علاوه بر این 23 نفر خیاط خانگی در دوخت ماسک و توزیع آن بین نیازمندان این مرکز را یاری می‌کنند. کارگاه تولید ماسک همه روزه از هفت صبح الی 17 و 30 دقیقه فعال است.

وی تاکید کرد: پس از اتمام مرحله دوخت با همکاری مدیریت درمانگاه نبی اکرم(ص) شهر تایباد تمامی ماسک‌ها استریل و در بسته‌های بهداشتی پلمپ می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: همچنین امدادگران با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و شبکه بهداشت از 28 اسفندماه جاری برای انجام طرح پایش و غربالگری در پایگاه شهید تکلو ابتدای ورودی تایباد از سمت مشهد استقرار یافته و تب سنجی افراد ورودی به شهر را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز