خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا؛

خودروهای ورودی به شهرستان تایباد ضدعفونی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۰۰۲

شهردار تایباد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تیمی از نیروهای خدمات شهر این شهرداری با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و قرارگاه شهید قاجاریان در ایستگاه محسن‌آباد مستقر و تمامی‌خودروهای سبک و سنگین که قصد ورود به شهر را دارند ضدعفونی می‌کنند.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی اماکن عمومی شامل بیمارستان، بانک‌ها، اصناف، ادارات، معابر سطح شهر و ... توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی و گندزددایی شده است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و اهمیت سلامت جامعه افزود: در این خصوص از همان ساعات اولیه انتشار ویروس تمامی پارک‌های سطح شهر و سرویس‌های بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد. همچنین پایانه مسافربری با مصوبه شورای اسلامی شهر تایباد به صورت موقت به محلی در میدان پیرهرات منتقل شده است. 

شهردار تایباد بیان کرد: براساس انتشار فیلم‎‌ها و تصاویر جعلی در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی مبنی بر اینکه اتباع افغانستانی و مسافرانی از شهرهای تهران و قم با اتوبوس به قرنطینه کشتارگاه منتقل شده و اسکان یافته‌اند به اتفاق اعضای شورای شهر از این مکان‌ها بازدید و این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تایباد مبنی بر مساعدت در امز خدمت رسانی برای پیشگیری از شیوع ویروس‌کرونا مطرح‌کرد: تاکنون مبلغ 300 میلیون ریال جهت خرید لوازم مورد نیاز در این حوزه پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز