خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن خبر داد:

ایجاد پایگاه سلامت در دو نقطه ورودی دروازه خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۹۹

فرماندار بردسکن گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با این ویروس برابر ابلاغیه استانداری خراسان رضوی دو نقطه ورودی غربی و شرقی دروازه خراسان رضوی پایگاه سلامت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در مراسم افتتاح پایگاه سلامت در پلیس راه بردسکن گفت: تمامی گذرگاههای ورودی شهرستان بردسکن تحت کنترل پلیس است و با همکاری بسیج و هلال احمر تمامی خودروهای عبوری در ایست و بازرسی درونه و پلیس راه بردسکن  تست تب سنجی  از آنها انجام می‌شود و خودروها نیز ضدعفونی و بروشور آموزشی و راه‌های  پیشگیری از این ویروس به آنها داده می شود.

وی همچنین گفت:با توجه به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در شهرستان تمامی کمیته های زیرمجموعه این قرارگاه در شهرستان فعال و دراین راستا با هماهنگی بخشداران به تمامی دهیاران ابلاغ شده است با همکاری بسیج  ورودی های روستا تحت کنترل  و  تمامی خودروها ضدعفونی و از مسافران آنها نیز تست تب سنجی گرفته شود.

فرماندار بردسکن عنوان کرد:تنها راه قطع زنجیره انتقال این ویروس ماندن در خانه است و نباید مردم به این موضوع مهم بی اعتنایی کنند.

وی افزود:حقیقتا برخی از خانواده ها و حتی اصناف به این مهم توجه کرده اند و با ماندن در خانه و تعطیلی واحد صنفی خود کمک  بسیار بزرگی را به دستاندرکاران مبارزه با این ویروس در شهرستان کرده اند.

وی با بیان اینکه  امسال ستاد استقبال از مسافران نوروزی به ستاد مبارزه با کرونا تبدیل شده است از مردم خواست به اقوام و خویشان خود اعلام کنند از سفر به بردسکن درایام تعطیلات نوروزی به جد پرهیز کنند و بعد از شکست این ویروس دید و بازدید ها و صله ارحام را انجام دهند.

وی از اجرای طرح محدودیت تردد خودروها به داخل شهر بردسکن در چند نقطه از ورودی ها خبرداد و گفت: متاسفانه برخی از افراد ترددهای بی مورد در سطح شهر دارند که به پلیس راهور ابلاغ شده است با این گونه رانندگان اعمال قانون کنند.

شاکری افزود:متاسفانه هنوز برخی از افراد موضوع را جدی‌نگرفته‌اند و بدون رعایت کردن مسایل بهداشتی در سطح بازار حضور پیدا می کنند.

وی از  تلاش ها و زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان و تیم بیمارستانی شهرستان بردسکن تقدیر کرد و گفت: اگرچه آمارها در بحث  شیوع ویروس کرونا در شهرستان روند صعودی به خود گرفته است ولی با اقدامات انجام شده تاکنون به حول قوه الهی هیچ مورد فوتی در شهرستان بردسکن نداشته ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز