خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کمک 420 میلیون ریالی موسسه خیریه عرش نشینان توانای تربت جام به خانواده های نیازمند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۲۰

مدیر عامل موسسه خیریه عرش نشینان توانای تربت جام از توزیع 300 سبد حمایتی به ارزش هر سبد یک میلیون و 400 هزار ریال بین خانواده های تحت پوشش این موسسه خبر داد.

ریحانه ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت جام افزود: بر اساس روال همیشگی خیریه و در راستای  حمایت از مددجویان و در آستانه آغاز سال نو و مقابله با ویروس کرونا 300 پک خوراکی، بهداشتی، آموزشی در اختیار مددجویان این مؤسسه قرار گرفت.

وی گفت :  این پک‌ها شامل 2 عدد روغن مایع ، 3 بسته ماکارونی ، 2 بسته سویا ، قوطی رب، عسل طبیعی ، پودر لباسشوئی ، سفید کننده وایتکس ، مایع دستشویی، دستمال کاغذی ، مایع ظرفشویی ، 3 عددصابون، شامپو ، مایع ضدعفونی کننده ، ماسک و بروشورهای آموزشی بهداشتی است.

ناصری ادامه داد : این کار به همت آقای نوراحمد عبدالکریم احمدی رییس هیأت مدیره ، هیأت امنا مؤسسه و خیرین گرامی انجام شده است.

مؤسسه خیریه عرش نشینان توانای تربت جام در سال 1396 به منظور حمایت از کودکان معلول تربیت پذیر و اوتیسم تأسیس شده و هم اکنون 300 خانوار از بخش‌های مختلف شهرستان تربت جام و همچنین شهرستان صالح آباد را تحت پوشش خود قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز