خبرگزاری کار ایران

اخلاقی به ایلنا خبر داد:

بیماری کرونا تاثیری بر میزان مصرف CNG در شهرستان گناباد نداشته است

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۶۸

سرپرست جایگاه‌های CNG شهرستان گناباد گفت:شیوع ویروس کرونا ثاثیر چندانی بر میزان مصرف CNG در شهرستان گناباد نداشته است.

محمد اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در گناباد، از تغییر نکردن مصرف سوخت CNG با وجود ویروس کرونا خبرداد و گفت: شیوع ویروس کرونا ثاثیر چندانی بر میزان مصرف CNG در شهرستان گناباد نداشته است.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه اکثر مشتریان CNG شهرستان گناباد افراد غیر بومی و مسافر هستند جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مسئولان مافوق خود پیشنهاداتی چون تعطیلی جایگاه‌ها از ساعت ۲۰ الی ۶ صبح روز بعد را داده ایم .

سرپرست جایگاه های CNG شهرستان گناباد با بیان اینکه هنوز به پیشنهادات ما توجهی نشده و تعدادی از مشتریان CNG نکات بهداشتی لازم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بطور کامل رعایت نمی کنند اذعان کرد: در حال حاضر دغدغه ما سلامتی اپراتورهای CNG است.

وی در پایان افزود : با توجه به اینکه بارها اعلام کرده ایم مجدد تاکید می‌کنم که شهروندان محترم جهت سلامتی خود، اپراتوهای محترم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عملیات سوخت گیری را به اپراتورها واگذار  و جهت پرداخت هزینه سوخت از کارت بانکی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز