خبرگزاری کار ایران

سرهنگ پرهیزگار به ایلنا خبر داد:

سرعت بالای موتور سوار جان عابر پیاده را در تایباد گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۲۱۸

​رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد گفت: ساعت 20 امشب سرعت بالای راکب موتور سیکلت جان یک عابر پیاده را گرفت.

سرهنگ حجت پرهیزگار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: عابر پیاده که یک خانم حدودا 35 ساله بود در خیابان دارالسلام این شهر قربانی بی‌احتیاطی و سرعت بالای راکب موتورسوار شد.

وی افزود: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر یک فقره تصادف موتور سیکلت با عابر پیاده در خیابان دارالسلام شهر تایباد بلافاصله نیروهای پلیس راهور به صحنه اعزام شدند اما با توجه به صدمه شدید مصدوم در صحنه فوت کرد.

پرهیزگار اعلام کرد: سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب موتورسیکلت عامل اصلی این حادثه تلخ بود، همچنین راکب به دلیل نداشتن کلاه ایمنی دچار صدمات شدیدی شد که توسط نیروهای امدادی برای درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد به موتورسواران اخطار داد و تاکید کرد: پلیس جهت جلوگیری از چنین حوادث ناگواری با راکبان موتورسیکلت که رعایت سرعت مطمئنه را ندارند به شدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: والدین در این امر مهم نقش موثری دارند، آموزش و فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه باید از خانواده آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز