خبرگزاری کار ایران

کرمانی مطرح کرد:

افزایش سطح تبادلات سازمان همیاری شهرداری تا 10 برابر / سال آینده سال شکوفایی سازمان همیاری است

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۷۷

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار کرد: سال 99 سال شکوفایی سازمان همیاری است و این مهم با هدفگذاری تمامی واحدها، شرکت‌ها و موسسات تابعه در جهت افزایش فعالیت‌ها و تبادلات محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، میثم کرمانی در جلسه مشترک با مدیران واحدهای ستادی، شرکتها و موسسات تابعه این نهاد که در خصوص  روند سرمایه گذاری‌های سازمان برگزار شد، عنوان کرد: قطعا سال 99 را می توان سال شکوفایی سازمان همیاری در سایه تلاش همراهی همه شرکت‌ها و موسسات تابعه به عنوان بازوان اجرایی این نهاد محسوب کرد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت سازمان همیاری بالاتر از اینهاست، افزود: هدف گذاری که برای سال آینده و تحقق چشم انداز های ترسیم شده برای سازمان انجام داده ایم افزایش تبادلات و معاملات هریک از بخش های وابسته به سازمان تا 10 برابر است که باید پیش بینی های لازم در بودجه سال آتی شرکتها و موسسات دیده شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با بیان اینکه بخش خصوصی با کمترین منابع ارزش آفرینی زیادی میکند، ادامه داد:  ما نیز در سازمان همیاری با منابع اقتصادی مطلوب، ارتباطات مناسب و اختیارات قانونی کاملی که در اختیار داریم باید بتوانیم خوب عمل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه ارزش آفرینی در تمامی فعالیتهای سازمان و شرکتها و موسسات تابعه، بیان کرد: باید نگاهممان درهمه حوزه ها وسیع باشد به ویژه در بخش شهرداریهای باید حجم مبادلات و ارائه خدمات به حوزه مدیریت شهری استان را افزایش دهیم.

کرمانی ادامه داد: خوشبختانه درحوزه پروژه های ساختمانی در شهرهای مختلف، برگزاری دوره های آموزشی، سوخت، پسماند، عمرانی، بیمه ای، بازرگانی خارجی و فعالیتهای خوبی توسط شرکتها و موسسات تخصصی سازمان در حال انجام است که باید آنها را برای ادامه راه و رسیدن به اهدافمان گشترش دهیم و با ارزش آفرینی در هریک منافع پایدار ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: کسب و کارهای بسیاری وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشیم، هدف ما نگاه ویژه به فعالیتهای دانش بنیان و برنامه های برون مرزی است که باید تلاش کنیم این حوزه های را تقویت کنیم؛ رویکرد ما در برنامه ریزی برای پروژه ها، رعایت سلامت و قانومندی، اقتصادی بودن و درگیر شدن کمترین منابع در یک پروژه است که باید در همه فعالیتهای سازمان، شرکتها و موسسات تابعه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز