خبرگزاری کار ایران

شناسایی4 مورد مشکوک به ویروس کرونا در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۲۷۸

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: تاکنون در شهرستان بردسکن 4 مورد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شده اند که دونفر آنها مرخص و دو نفر دیگر آنها تا نتیجه تست و آزمایشات در بیمارستان تحت کنترل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی عاقلتر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا در بردسکن نداشته ایم و با توجه به رعایت کردن خانواده ها به توصیه های بهداشتی و  تعامل و همدلی که بین مجموعه مدیریتی شهرستان وجود دارد، هیچ آلودگی از ویروس کرونا در سطح شهرستان تاکنون گزارش داده نشده است.

وی اظهارداشت: متاسفانه  اکثر کسانی که  در استان مبتلا به ویروس کرونا  شده اند در سفر زیارتی قم بوده اند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و در آستانه فرارسیدن سال نو گفت: با توجه به اینکه بردسکن دروازه خراسان رضوی است و از اقصی نقاط مختلف کشور برای عزیمت به مشهد و استان های جنوبی کشور و شمال ازاین مسیر تردد می کنند ضرورت دارد تدابیر لازم اتخاذ شود و در ورودی های شهرستان پایگاههایی به منظور مقابله با ویروس کرونا  ایجاد شود.

وی از مردم خواست از سفرهای غیرضروری و حضور یافتن در سطح بازار به جد پرهیز کنند زیرا بهترین مکان برای  جلوگیری از شیوع بیماری کرونا استراحت در منزل است تا زنجیره عفونت این بیماری قطع شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: وقتی 27 استان کشور درگیر این ویروس است باید خطر این  ویروس جدی گرفته شود و طبق دستورالعمل ها اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز