خبرگزاری کار ایران

قنبری خبر داد:

افتتاح دفتر ارتباطات و هماهنگی با پارک علم و فن آوری خراسان در فیروزه

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۰۰

رئیس پارک علم وفن آوری خراسان رضوی گفت: با توجه به پشتیبانی خوب فرمانداری فیروزه و لزوم استقرار همکاران پارک در این شهرستان، دفتر ارتباطات و هماهنگی با پارک علم و فن آوری در فیروزه راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، رضا قنبری در خصوص راه اندازی این دفتر، افزود: در این دفتر مشاوره، هدایت و حمایت لازم از استعدادهای این شهرستان، امور آموزشی و ارائه تسهیلات لازم انجام می شود.

وی اظهار داشت: ظرفیت های مناسبی در فیروزه وجود دارد که چنانچه در امر آموزش و پشتیبانی خوب عمل شود، گام های توسعه سریع‌تر برداشته خواهد شد.

رئیس پارک علم وفن آوری خراسان رضوی گفت: طی چند ماه گذشته و با استفاده از امکانات فرمانداری و همکاران نیشابور، چندین دوره ایده پروری، خلاقیت و کار تیمی در این شهرستان برگزار شده و با استقبال بی‌نظیر جوانان مواجه شده است.

فرماندار فیروزه نیز با اشاره به مرکز نخبگان و جوانان فیروزه گفت: این مرکز با مشارکت خیرین و معین اقتصادی چیکا با زیربنای بیش از هزار متر مربع احداث خواهد شد.

ابوالفضل حکیم پور در خصوص تفاهم نامه پشتیبانی و حمایت از مرکز فوق با رئیس پارک علم وفن آوری استان منعقد شد، افزود: در این مکان که به زودی مرکز رشد و نوآوری فیروزه احداث خواهد شد، از ظرفیت اساتید دانشگاه و متخصصین جهت هدایت و حمایت از کسب و کارهای جدید استفاده خواهد شد که تحول بزرگی در فیروزه ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز