خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد:

دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب مشهد شنبه افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۷۰

معاون عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد گفت: روز شنبه 10 اسفندماه 98 دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد تومان افتتاح می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص گفت:‌ دوربرگردان هم سطح ابوطالب واقع در بزرگراه چراغچی حد فاصل میدان خیام و میدان امام حسین (ع) همواره از نقاط حادثه خیز شهر بود که در سال موجب ده ها تصادف منجر به جرح و فوت می شد. 

وی خاطر نشان کرد: متخصصان و مشاوران پروژه به جای انتخاب سازه فلزی، سازه بتنی را انتخاب کردند و به جای تیرهای صاف معمول، اولین پروژه پل تیرقوسی شمال و شرق کشور را رقم زدند.  

همچنین سید احسان عظیمی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد در این زمینه بیان کرد: این پروژه در مرداد ماه 98 آغاز شد و با تاخیری 11 روزه آماده بهره برداری شده است.

وی ضمن بیان اینکه کاهش سوانح و میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات،  اتصال حاشیه به متن شهر و کاهش ترافیک این بزرگراه به ویژه در گذر از میدان خیام از اهداف پروژه بوده است که با افتتاح آن این اهداف محقق می شود، بیان کرد: این سازمان عمران شهرداری مشهد به عنوان مجری پروژه تحت نظر معاونت عمران و حمل ونقل شهرداری مشهد به عنوان کارفرما عملیات اجرایی این پروژه را به پایان رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز