خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

حضور مردم در انتخابات نشانه اقتدار و صلابت نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۷۹

فرماندار شهرستان صالح آباد گفت: حضور پرشور مردم از نخستین ساعات رأی گیری در حوزه‌های انتخابی کشور نشانه اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ولی قلیچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از صالح آباد، بیان کرد: مردم متدین و انقلابی این شهرستان نیز برای ثابت کردن دِین خود به این نظام و پیروی از منویات رهبری از دقایقی قبل از آغاز رأی دادن در شعب مشخص شده حضور داشتند.

وی افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 33 شعبه این شهرستان با وجود 66 صندوق أخذ رأی در حال انجام است.

قلیچی اظهار کرد: از این تعداد شعب أخذ رأی، 21 شعبه سیار و 12 شعبه دیگر ثابت است، همچنین بیش از هزار نفر عوامل اجرایی این دوره انتخابات را پشتیبانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: 30 هزار نفر در شهرستان صالح آباد واجد شرایط رای دادن هستند که تا این لحظه استقبال خوبی انجام گرفته است.

فرماندار صالح آباد گفت: از آغاز رأی گیری تیم نظارتی و بازرسی از روند اجرای انتخابات در تمامی شعب این شهرستان بازدید کردند و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف در شعب أخذ رأی نشده است.

حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد دارای یک کرسی نمایندگی مجلس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز