خبرگزاری کار ایران

فرماندار گناباد خبر داد:

بیش از ۸۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در گناباد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۶۷۶

فرماندار شهرستان گناباد گفت: 88518 نفر واجدین اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان گناباد وجود دارد که از این تعداد 600 نفر رای اولی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حامد قربانی با تاکید بر‌ آمادگی کامل شهرستان گناباد در روز سرنوشت ساز دوم اسفند ماه گفت: امسال در شهرستان گناباد ما تعداد 88518 نفر واجدین اخذ رای داریم که 117 حوزه اخذ رای در شهرستانهای گناباد و بجستان برای این مهم در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد : در این حوزه 80 صندوق اخذ رأی در گناباد و 36 صندوق به  بجستان اختصاص دارد، که از این تعداد 57 صندوق ثابت و 23 صندوق سیار در گناباد و 27 صندوق ثابت و 9 صندوق سیار در بجستان مستقر خواهد شد.

فرماندار گناباد ادامه داد:قریب 1700 نفر افرادی به صورت مستقیم کار اخذ رای را در گناباد بر عهده دارند و‌ علاوه نیروهای امنیتی و انتظامی نیز در هرچه بهتر برگزار شدن این حماسه آمادگی و همکاری لازم را خواهند داشت.

قربانی اذعان کرد: شرایط مناسبی در گناباد فراهم شده تا مردم با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید بیعت کنند.

وی تاکید کرد: از اردیبهشت ماه و با دستور وزیر کشور ما مراحل 18 گانه را در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان داشته و از تعیین هیات اجرایی، ثبت نام داوطلبین، برسی صلاحیت‌ها، ابلاغ نظر شورای نگهبان، آموزش نیروهای اجرایی و آماده سازی در انتخابات توسط مجموعه وزارت کشور، فرمانداری شهرستان‌های گناباد و بجستان و بخشداری تابعه را انجام داده ایم که جا دارد از همکاری این عوامل در حوزه گناباد و بجستان کمال تشکر را داشته باشم.

وی در پایان گفت :برای اولین بار از دستگاه‌های احراز هویت سیستمی در انتخابات استفاده خواهد شد که جایگزین لب تاپ های قدیمی است و دقت انتخابات را صدرصد افزایش میدهد و امیدواریم مردم با استفاده از این فرصت حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز