خبرگزاری کار ایران

فرماندار تربت حیدریه مطرح کرد:

مهمترین هدف انقلاب اسلامی تحقق عدالت است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۵۴

فرماندار تربت حیدریه گفت : یکی از اهداف مهمی که انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی به دنبال آن بود، تحقق عدالت در جامعه اسلامی است.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه، اظهارکرد: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای تاریخی ایستادگی مردمان این سرزمین، در برابر ظلم و استبداد برای دستیابی به ایرانی اسلامی، آزاد و مستقل است.

وی گفت: ملت غیور ایران در بهمن ماه سال 1357 در پرتو هدایت های داهیانه پیر جماران، دیوار ابهت پوشالی نظام شاهنشاهی و دل بستگان به قدرت‌های خیالی را فرو ریخت و با تقدیم خون پاک فرزندان خود، بذر انقلاب اسلامی را در این سرزمین کاشت تا نظام جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شود و امروز سایه خود را بر روی ملت های آزادی‌خواه بگستراند. 

وی ادامه داد: مردم نیز با خرد جمعی همانطور که انقلاب اسلامی را در سال ۵۷ به پیروزی رساندند، در مرحله تشکیل دولت اسلامی باید به گونه ای عمل کنند که با فریاد عدالت‌طلبی و انتخاب مسوولانی عدالتخواه، مقدمات تشکیل دولت اسلامی را فراهم آورند.

وی گفت: قبل از انقلاب ۶ هزار مستشار آمریکایی و غربی بر ایران حکومت می‌کردند و شاه به عنوان نوکر از آنها تبعیت می‌کرد تا جایی که برای این سلطه خود حق توحش از مردم ایران می‌گرفتند.

رستمی  افزود: این ظلم و جنایت ها باعث شد ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی فریاد تظلم‌خواهی و عدالت‌طلبی سردهد و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری‌اسلامی خود را از یوغ رژیم فاسد پهلوی و نظام سلطه نجات دهد.

وی ادامه داد: در این بین باید با تشکیل دولت و جامعه‌اسلامی زمینه‌ تمدن بزرگ اسلامی را که منجر به ظهور حضرت بقیه الله (عج) خواهد شد، فراهم کنیم.

فرماندارتربت حیدریه  گفت: تجربه ثابت کرده در طول ۴۱ سال انقلاب، تفکر لیبرالی و غربگرایی مشکلات کشور را حل نکرده و بعد از آن هم حل نخواهد کرد و آنچه که برای این کشور و ملت گره گشا خواهد بود، مسوولانی در تراز انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی و انقلابی است.

 فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد:با شهادت این سردار بزرگ اسلام، وحدت مردم در مبارزه با زیاده خواهی‌های آمریکا بیشتر شده است 

افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی در طول عمر با برکت خود از هیچ تلاش و کوششی برای اعتلای ایران اسلامی دریغ نکرد و دفاع از مظلومان عالم و ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان از رویکردهای اصلی این شهید بزرگ بود.

وی ادامه داد: در مکان سنجی شعب اخذ رای، باید سختگیری‌ شود و قبل از استقرار صندوق نیز باید همه موارد مورد نیاز، سنجیده و تصمیم درست و منطقی در این زمینه گرفته شود.

رستمی با بیان اینکه فرمانداری به عنوان مجری قانون انتخابات، مرّ قانون را برای همه نامزدهای انتخابات اعمال خواهد کرد گفت: همه داوطلبان نمایندگی باید زمان‌بندی تبلیغات انتخاباتی را رعایت کنند و هرگونه تبلیغات زود هنگام خلاف قانون است.

وی افزود:از مجموع ۳۷ داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، صلاحیت ۱۷ نفر توسط هیات نظارت شورای نگهبان تایید شد که یک نفر آنان زن استوی ادامه داد: لازمه مشارکت سیاسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت تمام جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در این رویداد است و شورای نگهبان نیز با در نظر گرفتن این اصل مهم، نسبت به تایید نامردهای انتخاباتی اقدام کرد تا انتخاباتی پرشور برگزار شود.

رییس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه گفت: برگزاری انتخابات متعدد در کشورمان بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است و با تلاش‌های صورت گرفته تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی در این حوزه انتخابیه فراهم شده است.

رستمی افزود: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای را از رویکردهای اصلی دلتمردان است و بی‌شک از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

فرماندارتربت حیدریه بیان کرد:در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی که توسط استاندار خراسان رضوی تهیه و تدوین شده، حجم سرمایه‌گذاری معین‌های اقتصادی در این شهرستان به حدود ۱۴۰ هزار میلیارد ریال رسید. 

رستمی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری که در مدت سه سال اقتصاد این خطه را متحول خواهد کرد، در قالب ۳۶ قرارداد و با کمک پنج معین اقتصادی انجام شده است.

وی گفت: از آنجا که در روند اجرای پروژه‌های اقتصادی، هم بخش دولتی بواسطه قوانین از پیش تعیین شده و هم بخش خصوصی ممکن است با چالش مواجه شوند، برای رفع این مشکل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش‌بینی شده و در صورتی که این مشکلات در حوزه شهرستان برطرف نشد، با حضور استاندار در کارگروه استانی مطرح و در باره آنها تصمیم گیری حواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز