خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری و استانی؛

جشن چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۲۷

همزمان با دوازده بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران با حضور اقشار مختلف مردم در میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، استاندار استان خراسان رضوی در این همایش به روان پاک همه شهیدان میهن اسلامی درود فرستاد و گفت: یکی از امتیازات بزرگ انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است. این انقلاب پر ثمر  کودتای نظامی نبود بلکه در به ثمر رساندن آن همه اقشار مختلف این مرز و بوم از مرد و زن حضور داشتند و با صد در صد حضور مردمی همه اقشار مختلف در سرتاسر کشور به موفقیت رسید و دومین ویژگی این انقلاب رهبری حکیمانه حضرت امام (ره)  به عنوان یک مرجع دینی عالیقدر و آگاه و مسلط به مسایل روز بود.

علیرضا رزم حسینی افزود: اسلامی بودن دیگر ویژگی انقلاب اسلامی است این انقلاب برای آرمانی دینی و اسلامی تحقق یافت و این آرمانها اکنون پس از ۴۱ سال همچنان حفظ شده و ادامه دارد و ویژگی دیگر انقلاب اسلامی پی ریزی آن با رای مردم و جمهوریت است چرا که این نظام با رای تمام و کمال مردم موجودیت یافت و اکنون هم ما شاهد هستیم که تمام ارکان نظام حتی مقام رهبری با رای غیر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و این معنی واقعی مردمسالاری دینی است.

وی ادامه داد: گرچه به برکت انقلاب اسلامی تمام کشور و از جمله استان خراسان رضوی به پیشرفت و امکانات رفاهی و زیر ساختی قابل توجهی دست یافته که در هیچ زمینه‌ای قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست اما این نباید پایان کار باشد و چنانکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، چشم انداز و نقشه راه پیشرفت و آبادانی کشور را ترسیم کرده‌اند که همه ما برای نیل به این اهداف مسوولیت داریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: گام دوم انقلاب قوی شدن اقتصاد ایران در منطقه است به نحوی که بتوانیم به لحاظ فرهنگی و اقتصادی در خاورمیانه جایگاه نخست را کسب کنیم.

رزم حسینی افزود: در حوزه تامین امنیت ملی با رشادت های سربازان جان برکف میهن به ویژه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی این اتفاق افتاده است  اقتدار و امینت ملی می‌تواند ضامن اقتدار اقتصادی و وحدت بیش از پیش باشد.

وی ادامه داد: در گذشته حکومتی نوکر و وابسته داشتیم اما اکنون کشور با نظامی مستقل و مقتدر اداره می شود که مایه بازدارندگی دشمنان نظام است البته قدرت بازدارندگی نظام متکی بر نقش اقشار مختلف مردم است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در خور و شایسته است به عنوان نماینده عالی دولت در استان در این فرصت فرخنده و مبارک از حضور عاشقانه و میلیونی مردم ولایی استان خراسان رضوی در تشییع با شکوه پیکر سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی قدردانی و تجلیل کنم. 

رزم حسینی خطاب به مردم خراسان رضوی و مشهد افزود: شما به نیکی و نهایت، مراتب قدرشناسی خود را  با عشق و شور و هیجان به این سردار شایسته وطن نشان دادید و امیدوارم به برکت خون شهیدان، ملت بزرگ ایران با اتحاد و همدلی راه‌های پیشرفت و ترقی را در گام دوم انقلاب با موفقیت طی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز