خبرگزاری کار ایران

همزمان با شهادت فاطمه زهرا(س)؛

نمایشگاه عکس رضوی در نیشابور گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۳۴

همزمان با ایام شهادت حضرت ام ابیها فاطمه زهرا(س) نمایشگاه عکس رضوی آثار منتخب نهمین جشنواره ملی عکس رضوی در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

به‌گزارش ایلنا از نیشابور، مسئول مجتمع فرهنگی و هنری‌اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌نیشابور در این خصوص گفت: ۵۸۰ نفر از سراسر کشور در نهمین جشنواره عکس رضوی شرکت کردند که از این تعداد ۵۴ نفر به این جشنواره راه یافتند.

حمیدرضا آتشی افزود: در نهمین جشنواره ملی عکس رضوی از ۷۱ اثر منتخب، ۲۶ اثر از بخش حرفه‌ای، ۱۲ اثر از بخش موبایل، ۱۷ اثر از بخش اردویی و ۵ اثر ویژه، به‌عنوان اثرات برگزیده از سمت داوران انتخاب شده‌ است. 

وی اظهار داشت: در نمایشگاه عکس رضوی آثار منتخب نهمین جشنواره ملی عکس رضوی چهل اثر در چهار بخش به سرپرستی خلیل اله عراقی در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم علاقمندان قرار دارد.

وی اعلام کرد: نمایشگاه عکس رضوی آثار منتخب نهمین جشنواره ملی عکس رضوی همزمان با ایام شهادت حضرت ام ابیها فاطمه زهرا(س)از ۶ تا ١٠ بهمن ماه ویژه عموم علاقمندان در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور دایر می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز