خبرگزاری کار ایران

شهردار شهرآباد به ایلنا خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۸ پروژه در دهه مبارک فجر در بخش شهرآباد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۴۸

شهردار شهرآباد با اشاره به افزایش چهار و نیم برابری بودجه شهرداری شهرآباد در دو سال گذشته از افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه در دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه ها در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و خدماتی است.

علی نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از تحقق بودجه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شهرداری شهرآباد خبر داد و اظهار کرد: به دنبال افزایش بودجه سال ۹۹ هستیم و بودجه شهرداری شهرآباد بنا بر عملکرد دو سال گذشته حدود ۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه دفترچه بودجه سال ۹۹ تهیه شده و بهمن ماه تقدیم شورای شهر می شود، گفت: سال ۹۵ بودجه یک میلیارد تومانی داشتیم، اما با توجه به افزایش و تحقق درآمدهای شهرداری به شش میلیارد تومان خواهیم رساند.

وی حٌسن تعامل شهروندان را موجب جهش افزایش بودجه شهرداری شهرآباد دانست و گفت: امیدواریم براساس این پیش بینی های درآمدی بودجه ۹۹ را محقق کنیم.

شهردار شهرآباد اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده را یکی از برنامه های زیرساخت شهری شهرآباد دانست و بیان کرد: سال جاری طرح نوسازی بافت فرسوده را تهیه و به دفتر فنی استانداری ارائه کردیم.

شهردار شهرآباد با اشاره به تاسیس این شهرداری از سال ۹۰ عنوان کرد: بیش از ۳۶ هکتار از اماکن موجود در حوزه شهری شهرآباد در هر سه محله مشمول طرح مذکور شده و به ازای هر واحد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن ۴۰ میلیون تومان وام کم بهره تعلق می گیرد.

نجفی گفت: با مصوبه شورای محترم اسلامی شهر صدور پروانه ها برای بافت فرسوده شامل ۷۰ درصد تخفیف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز