خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه مطرح کرد:

خیرین مدرسه‌ ساز افتخار آموزش و پرورش تربت حیدریه هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۵۷۳

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: خیرین مدرسه‌ساز افتخار آموزش و پرورش تربت حیدریه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، محمدرضا قرایی در این خصوص اظهار کرد: وظیفه خیرین، پیشکسوتان و یاوران فرهنگ یاری رساندن به مجموعه آموزش و پرورش است و فرصتی جهت احیای ارزش‌ها و کرامت انسانی فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه وجود جامعه خیرین مدرسه‌ساز از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان است، گفت:یکی از راه‌های همگانی کردن فرهنگ، شرکت در امور خیر در خصوص رفع نیازهای مدرسه‌ها و مدرسه‌سازی است.

قرایی بیان کرد: مدرسه‌سازی از اعمال خداپسندانه است زیرا مدرسه مکان تعلیم و تربیت، آموزش علم و دانش و پژوهش و جایگاه مطالعه و تأمل علمی و محل آموختن مهارت‌های زندگی است.

وی گفت: وجود خیرین، پیشکسوتان و یاوران فرهنگ در یاری رساندن به مجموعه آموزش و پرورش را فرصتی جهت احیای ارزش ها و کرامت انسانی می دانیم و وجود جامعه خیرین مدرسه ساز از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان قلمداد می شود.

یکی از راه های همگانی کردن فرهنگ شرکت در امور خیر در خصوص رفع نیازهای مدرسه ها و مدرسه سازی تقدیر از اقدامات سخاوتمندانه و ایثار گرانه ی خیّرین است .

 علمدران افزود: آنچه ملاک و پایه توسعه کشور محسوب می شود علم و دانش است و مدرسه سازی از اعمال خدا پسندانه است که مکان تعلیم و تربیت ، آموزش علم و دانش و پژوهش و جایگاه مطالعه و تأمل علمی و محل آموختن مهارت های زندگی را برای دانش آموزان را مهیا می کند.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر، خیران، مشارکت زیادی داشتند و نسبت به چند سال گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشتند که این یک موهبت الهی است که نصیب فرزندان این مرز و بوم شده است.

مدیر عامل جدید مجمع خیرین مدرسه ساز خاطرنشان کرد: مسئولان باید خاستگاه اصلی جامعه را در مدارس آموزش دهند و خواستار توجه ویژه استاندار و فرمانداران و سایر دستگاه‌ها به آموزش و پرورش شوند.

وی اظهار کرد: باید ظرفیت‌های موجود در شهرستان را شناسایی کنیم و با تبیین و تدوین برنامه مناسب، نسبت به استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها اقدام کنیم.

علمداران گفت: از ابتدای‌ سال‌ ۱۳۷۵‌ تا‌کنون ‌‌‌‌‌با حمایت‌ خیرین‌‌ اقدام‌ به‌ احداث ۴۵‌ مورد فضای‌ آموزشی، ۲ باب خوابگاه، ۳ سالن‌ ورزشی، ۲۹ نمازخانه، ۱ باب کتابخانه، سه چشمه سرویس‌ بهداشتی، ۲‌ سالن‌ چند منظوره ، یک مورد محوطه‌سازی اجرا شده و همچنین‌۱۳‌ پروژه‌‌ درحال‌ اجرا‌ است و علاوه‌ بر این‌‌‌‌ چند واحد مسکونی‌‌ و زمین‌ توسط‌ خیرین‌ گرانقدر‌ به‌ آموزش‌ و پرورش‌ شهرستان‌ اهدا ‌شده است .

گفتنی است تفاهم نامه ساخت نمازخانه(سالن چند منظوره) با برادران خوجگی(فرزندان خیر ارجمند حاجیه خانم هادوی) به مبلغ یک میلیارد ریال با آموزش و پرورش تربت حیدریه منعقد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز