خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد خبر داد:

استقرار موکب امام رضا گناباد در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۶۷

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گناباد از استقرار موکب امام رضا علیه السلام شهرستان گناباد در شهرستان دلگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، جواد سماعی در تشریح این خبر گفت: به منظور جذب و هدایت کمک‌های مردمی شهرستان گناباد ، قرارگاه کمک رسانی سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی در گناباد راه اندازی و تصمیم گرفته شد در اسرع وقت موکب امام رضا علیه السلام شهرستان گناباد به شهر سیل زده دلگان اعزام شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گناباد افزود:در این راستا ، سه روز پیش مسئول موکب امام رضا علیه السلام مستقر در کربلا به منظور هماهنگی اولیه به شهرستان مذکور اعزام و امروز نیز امکانات لازم ، شامل اقلام غذایی ( آرد ، برنج ، روغن ، حبوبات، گوشت، پنیر ، حلوا شکری و .... ) به همراه نیروهای انسانی ( آشپز ، نانوا و خدمه) به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند.

وی از ارسال یکدستگاه نانوایی سیار با توان پخت روزانه 5000 قرص نان خبرداد و گفت آشپز خانه موکب نیز به مدت چهار روز ، هر روز 9/000 پرس غذا بین هموطنان آسیب دیده توزیع خواهد کرد .

گوهری از مسئولان حوزه علمیه حسنیه کاخک نیز از اعزام 20 نفر از طلاب آن حوزه با امکانات خدماتی (ابزار خدمات معماری و مهندسی) برای تخلیه آب و لایروبی اماکن و ترمیم اماکن مسکونی و فرهنگی خبرداد.

مسئول ستاد بازسازی از عموم همشهریان خواست تا هر چه سریعتر کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز تعیین شده (دفاتر موکبها ، کمیته امداد ، پایگاه های بسیج ، بهزیستی و هلال احمر) تحویل دهند ، همچنین همشهریان می‌توانند کمکهای نقدی خود را به حساب شماره حساب 202904201186173001 واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز