خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن خبر داد:

معرفی بیش از 200 واحد صنفی متخلف بردسکن به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۳۵

فرماندار بردسکن از معرفی بیش از 200 واحد صنفی متخلف این شهرستان به تعزیرات حکومتی خبر داد:

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در این خصوص گفت: در راستای طرح تنظیم بازار 732 تن قند و شکر و 64 تن برنج با قیمت مصوب بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به  شرایط سخت اقتصادی از کسبه ای که در تامین ارزاق عمومی مردم  اهتمام دارند تقدیر کرد و گفت: بازاریان در همه عرصه های نظام پیش قدم و امروز هم در خط مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان هستند. 

فرماندار بردسکن عنوان کرد: امروز کشور نیاز به وحدت و اتحاد و همدلی همه گروه‌ها دارد و بازاریان نیز باید همانند دوران 8 سال دفاع مقدس که جنگ را پشتیبانی می کردند امروز در جنگ اقتصادی با مردم مدارا کنند و در تامین ارزاق عمومی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی بر بازرسی ها و نظارت ها تاکید کرد و گفت: نباید به بهانه گران شدن بنزین  شاهد افزایش بی رویه  قیمت برخی از کالاها و اجناس مورد نیاز مردم در جامعه باشیم.

وی بر گشت های مشترک بازرسی از سطح واحدهای صنفی به صورت نامحسوس تاکید کرد و گفت:  باید تلاش شود که احجافی در حق مردم دربازار صورت نگیرد.

شاکری با اشاره به تاکید استاندار خراسان رضوی در راستای اجرای طرح مدل مثلث توسعه اقتصادی گفت: همه مدیران موظف هستند نسبت به پاسخ استعلام سرمایه گذاران در کوتاهترین زمان اقدام کنند و نسبت به رفع مشکلات فرآروی کارآفرینان اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: در شهرستان بردسکن 36 واحد معدنی وجود دارد که 17 معدن آن در حوزه سنگ آهن، مس و طلا فعالیت می کنند.

وی در بخش دیگری از مطالبش بر نظارت و بازرسی در واحدهای نانوایی تاکید کرد و خواستار کیفیت پخت نان و رعایت ساعات کارکرد نانوایی ها شد.

فرماندار بردسکن اظهارداشت: هیچ یک از متصدیان نانوایی ها حق ندارند خودسرانه اقدام به تعطیلی کنند و یا ساعت فعالیت آنها  کمتر از ساعت تعیین شده باشد.

وی گفت: همه نانوایی ها باید طبق ساعات ابلاغ شده فعالیت داشته باشند و کیفیت نان خود را ارتقاء دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز