خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بردسکن خبر داد:

انعقاد 43 تفاهمنامه برای ساخت فضاهای آموزشی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۸۶۹

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: برای ساخت فضاهای آموزشی شهرستان 43 تفاهم نامه به امضاء رسیده است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین غفوری در مراسم کلنگ زنی 3 پروژه فضای آموزشی در روستاهای سیف آباد و کوشه و مرکز شهر بردسکن گفت: از این تعداد 25 پروژه آن تکمیل و یا در حال انجام است.

وی از افتتاح 6 پروژه فضای آموزشی در ایام دهه مبارک فجر شامل 20 کلاسه آستان قدس رضوی با عنوان مجتمع امام رضا (ع) انابد، 6 کلاسه روستای حسن آباد، 6 کلاسه دهستان درونه،  4 کلاسه رقیه امینی روستای ظاهرآباد، آموزشگاه ابتدایی شهید تالی و مدرسه خیر ساز حاج غلامرضا رحمتی در مرکز شهر بردسکن است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن عنوان کرد: 50 درصد اعتبارات این پروژه ها توسط خیران تامین و مابقی از کمک های دولتی است که در مجموع اعتبار صرف شده برای اجرای این 6 پروژه 11 میلیارد تومان است.

وی تعداد پروژه های نیمه تمام فضای آموزشی را 11 پروژه اعلام کرد و گفت: این تعداد پروژه تا مهرماه سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: علی رغم اینکه طی چند سال اخیر شاهد توسعه و احداث 80 کلاس درس بوده ایم ولی هنوز 40 درصد مدارس بردسکن  تخریبی و نیاز به  نوسازی دارد. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از همت و پی گیری بنیادی در تامین اعتبار 3 فضای آموزشی در روستاهای سیف آباد و کوشه و مرکز شهر بردسکن تقدیر کرد و گفت: با مشارکت خیران و  مدیران عامل بانک های ملی و ملت  مقرر شد با  اختصاص یک میلیارد و  800 میلیون تومان  این پروژه ها ظرف یک و سال و نیم  آینده تکمیل و مورد بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: در سفری که نوبخت معاون رئیس جمهور به بردسکن داشت وی با تامین اعتبار برای احداث یک مدرسه 4 کلاسه متوسطه اول در روستای سیف آباد قول مساعد داد که خوشبختانه با پیگیری های بنیادی این مهم تحقق پیدا کرد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن  از ساخت 9 مدرسه دو کلاسه در مناطق عشایری بردسکن  خبرداد و گفت:این مهم نیز با پی گیری های بهروز بنیادی نماینده مردم صورت گرفته است که کلنگ این تعداد مدرسه در ایام دهه مبارک فجر به زمین زده خواهد شد.

غفوری با توجه به کشاورزی بودن منطقه  خواستار راه اندازی هنرستان کشاورزی دراین شهرستان شد و گفت: مقدمات اولیه این مهم انجام گرفته است و امید است هرچه سریعتر  مسئولان امر با این هنرستان در بردسکن موافقت کنند.

وی اظهارداشت: دانش آموزان 5 رشته کشاورزی و دامداری  در شهرستان وجود دارد و برنامه داریم از مهرماه سال آینده به صورت ضمیمه در این رشته ها دانش آموز ثبت نام کنیم.

وی همچنین خواستار احداث آزمایشگاه مرکزی در پژوهش سرای دکتر حسابی و احداث یک باب کتابخانه مرجع ویژه دانش آموزان  دراین شهرستان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز