خبرگزاری کار ایران

رئیس شعب بانک تجارت خراسان رضوی خبر داد:

اعطای تسهیلات بانکی با سود 2 درصد به اعضای انجمن فرانگران نوین

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۶۳

رئیس بانک تجارت خراسان رضوی از اعطای تسهیلات کم بهره بانکی به برخی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن فلاح در نشست با برخی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان که در محل انجمن فرانگران نوین برگزار شد گفت:یکی از عمده مشکلات کشور ، از دست رفتن و اجرا نشدن ایده های جوانان است که متاسفانه بسیاری از این ایده ها به جایگاه اصلی خود نمی رسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بانک تجارت در بحث صدور ضمانت نامه و تعهدات بانکی رتبه اول را دارد این آمادگی را داریم تا با پرداخت وام کم بهره بانکی از ایده های جوانان حمایت کنیم، زیرا در هرجایی که همه دست به دست همدیگر داده ایم همیشه موفق بوده ایم و نتیجه مثبت داشته است.

رئیس شعب بانک تجارت خراسان رضوی گفت:هم اکنون این بانک به عنوان بانک عامل وزارت علوم شناخته شده و به همین دلیل بسیاری از دانشجویان را مورد حمایت قرار داده است.

فلاح در خصوص تسهیلات تولیدی و اشتغال افزود:حدود 60 درصد وام های پرداختی بانک تجارت در راستای واحدهای تولیدی و اشتغال آفرینی است که این میزان از تسهیلات سهم بسزایی در رونق تولید این واحدها دارد.

وی گفت:اهلیت و اعتبار مشتری از اولویت های این بانک است که همیشه مدنظر بوده،همچنین سعی کرده ایم سرعت انجام خدمات الکترونیکی نیز در اولویت های کاری بانک تجارت باشد.

سید احسان‌ مصطفوی مدیر عامل انجمن فرانگران نوین نیز در این نشست اظهار داشت : این انجمن به مدت 10 سال است که تشکیل و تاسیس شده و یک پایگاه به هم رسانی در حوزه های کار آفرینی، اقتصاد و دانشگاه می باشد که در این زمینه ها فعالیت می‌کند .

مصطفوی ضمن بر شمردن اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت این انجمن ، گفت: تمام این اهداف مطابق نیازهای جوامع بین‌المللی، منطقه، صنعتگران، دانشجویان، سازمان‌ها و اعضاء ترسیم شده است.

وی با عنوان این مطلب که در گذشته شاخص توسعه جوامع و کشورها، نرخ مرگ و میر بوده و اکنون این شاخص تغییر کرده، اظهار داشت: مقالات، تولید ناخالص ملی و امروزه ابتکار عمل را ، شاخص توسعه کشورها می‌دانند .

مدیر عامل این NGO، از ۵ کاری که در این انجمن انجام می‌شود خبر داد و اذعان داشت: انتقال تجربه سرمایه به دانشگاه، انتقال علم دانشگاه به صنایع، همنوردی، همچراغی و هم افزایی از جمله این کارها و اقدامات است.

وی به برخی از  اهداف کلی انجمن اشاره کرد و افزود: رشد اقتصادی، صلح جهانی،اصلاح الگوی مصرف، تغذیه سالم، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، بارور سازی ایده ها، طولانی شدن بنگاه ها، توسعه اشتغال از قیبل این اهداف و استراثژی ها است.

مصطفوی در ادامه بیان کرد : این انجمن از 180برند مطرح کشور و خراسان رضوی، 120عضو فعال تشکیل شده، همچنین 28 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم و 80 هزار نفر اشتغال زایی غیر مستقیم ایجاد شده که‌ این اعضا در حوزه های خدماتی، تولیدی و فروشگاهی فعالیت می‌کنند.

وی در پایان با اعلام اینکه میزان صادرات اعضای انجمن در سال گذشته حدودا 80 میلیون دلار بوده، خاطر نشان کرد: سعی داشتیم ازسال 97 مباحث آموزشی و روابط  تجاری را با شعار عاشقانه، نوآورانه و مسئولانه افزایش دهیم که در این راستا 93 درصد میزان رضایتمندی اعضا را تاکنون شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز