خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و‌پرورش خراسان رضوی:

عدالت آموزشی مقدمه عدالت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۲۸

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: عدالت آموزشی مقدمه عدالت اجتماعی است و با حضور خیرینی مانند مهندس وکیلی امیدواریم به زودی مشکل کمبود فضای آموزشی در قطب شهید شوشتری حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، قاسمعلی خدابنده در آیین گشایش همزمان ۱۴ مدرسه خیرساز به صورت همزمان در فرهنگسرای نیشابور با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی و جانباختگان سانحه هوایی اخیر افزود: نیشابور در حوزه‌های مختلف تأثیرگذار بوده است و بسیاری از طرح‌های آموزش و‌ پرورش در سطح کشور از نیشابور آغاز می‌شود که نشان دهنده همت و تلاش مضاعف در این حوزه و سطح شهرستان نیشابور است.

خیر مدرسه ساز نیشابوری نیز در این جلسه گفت: در سال ۱۳۹۴  با حضور وزیر آموزش و پرورش طی گشایش وکیلی شماره ۳۰ تفاهم‌نامه‌ای امضا شد تا تعداد مدارس وکیلی تا سال ۱۴۰۰ به تعداد یکصد مدرسه برسد.

عبدالرضا وکیلی افزود: پس از آن احداث مدارس وکیلی با سرعت دنبال شد و در سال ۱۳۹۵ در مدت پنج ماه تعداد ۲۶ باب مدرسه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۹۷ تا کنون ۱۴ مدرسه ساخته شد و قرار بود امروز وکیلی ۹۰ به بهره‌برداری برسد ولی با مشکلاتی که بوجود آمد این روند به تأخیر افتاد که امیدوارم مشکلات پیش آمده به سرعت حل شود و بتوانیم روند ساخت مدارس وکیلی را از سر بگیریم.

شایان ذکر است در این مراسم تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ مدرسه توسط عبدالرضا وکیلی به امضا رسید و از وی تقدیر شد. 

اکنون ۱۴ مدرسه خیر ساز وکیلی طی ۶ ماه گذشته با هزینه ۳۵ میلیارد ریال ساخته و سه هزار و ۵۰۰ مترمربع به مساحت فضای آموزشی نیشابور افزوده شده است. عبدالرضا وکیلی از سال ۱۳۷۴ طرح ساخت مدارس وکیلی را شروع کرده و تا کنون ۸۰ مدرسه به مساحت ۶۰ هزار مترمربع در نیشابور ساخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز