خبرگزاری کار ایران

نماینده نیشابور در مجلس مطرح‌ کرد:

نیشابور دارای ۱۰ هزار دانش آموز اضافه نسبت به فضای آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۳۸

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیشابور دارای ۱۰ هزار دانش آموز اضافه نسبت به فضای آموزشی است که اگر خیرین نبودند مشکلات ما در این حوزه چندین برابر می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، حمید گرمابی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: امسال با مشکلات فراوان دانشگاه فرهنگیان خواهران در نیشابور دایر شد که دارای مشکلات فراوان است و باید سهمیه نیشابور با توجه به استقبالی که می شود، افزایش پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز مدرسه وکیلی هشت و مدرسه بنت الهدی در نیشابور با مشکلی جدی مواجه هستند که امیدواریم با حضور وزیر آموزش و پرورش این نگرانی مردم نیشابور حل شود. 

دیگر نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از ۹۰ هزار ساعت کار به جای برای معلمان تنها ۳۰ هزار ساعت ثبت شده و منتظر ثبت ۶۰ هزار ساعت باقیمانده هستند.

هاجر چنارانی در این جلسه افزود: اردوگاه باغرود نیشابور با یک هزار و ۳۰۰ هکتار زمین هنوز فاقد نقشه جامع است و قرار بود دانشگاه فرهنگیان ۲ سال به صورت امانی در این اردوگاه دایر شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار داشت: امروز با ۱۲ میلیون دانش آموز و یک میلیون جامعه فرهنگی بایستی به نظام هماهنگ و نظام رتبه بندی و تفاوت وضعیت معیشت در آموزش و پرورش نسبت به سایر سازمان‌ها توجه شود و همه وزارتخانه‌ها باید دارای یک پیوست آموزش و پرورش باشند.

امام‌جمعه نیشابور نیز گفت: هرکس صادقانه خدمت کند مردم قدرشناسی می‌کنند و وقایع اخیر نشان داد مردم قهرمانان خود را دوست دارند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: قهرمان پروری از شاخصه‌های اصلی آموزش و پرورش ما است و چه الگوهایی بهتر از سردار سلیمانی است.

وی اظهار داشت: امروز ملت ما به قهرمانان خود در بسیج و سپاه افتخار می کند که در دامن آنان شهید حججی‌ها و سردار سلیمانی‌ها پرورش یافته است، کسانی که امروز دشمن حتی از نام آنان می‌ترسد.

وی یادآور شد: با خواندن سرگذشت قهرمان ملی‌مان در شاهنامه فردوسی و در تاریخ اسلام احساس غرور می‌کنیم و این احساس باید در جامعه ما همیشه زنده باشد زیرا یاد و نام قهرمانان ما عامل پیشرفت جامعه ما هستند و از این وحدت، همدلی و همراهی دولت با نظام باید استفاده کنیم و اجازه ندهیم تنگ‌نظری ها بین ما تفرقه ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز