خبرگزاری کار ایران

علم الهدی :

عکس شهید سلیمانی پاره شود و ما زنده باشیم؟/ هزینه حفظ انقلاب در عرصه بین‌الملل هزینه دارد که باید خرجش را بدهیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۹۷۲

نماینده ولی فقیه در مشهد گفت: این مردم در راه امام زمان (عج) پای این انقلاب جان دادند و یک اصل انقلاب ما صداقت با مردم است و باید همواره با مردم شفاف باشیم و اگر حفظ این اصل در عرصه بین‌الملل برای ما هزینه دارد باید هزینه‌اش را بدهیم و خرجش را بدهیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در پایان راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از جبهه مقاومت و ابراز همدردی با شهدای سانحه سقوط هواپیما با بیان این خبر اظهار داشت: این راهپیمایی در خط حمایت از ولایت و رزمندگان اسلام و ادامه انتقام سخت بود؛ خداوند می‌فرماید ما شما را با ترس و دلهره و بحران و فشار‌های اقتصادی دشمن آزمایش می‌کنیم.

علم‌الهدی عنوان کرد: کسانی که در خط بندگی و عبودیت قدم برمی‌دارند و به درجه رفیع شهادت می‌رسند به زندگی و حیات ابدی نائل خواهند شد. دسته دیگری که به شهادت نمی‌رسند در عرصه آزمایش و امتحان هستند.

وی بیان کرد: این دو عرصه را در یک پهنه دو هفته‌ای در کشور خود لمس کردیم؛ یک نابغه جهاد که تمام عمرش مصروف مقابله با دشمنان خدا شده بود و دارای استعداد قوی بود و تا حد استیصال دشمنان را پیش برد پرواز خود را انجام داد و به اوج عرصه جهاد یعنی شهادت نائل شد.

علم‌الهدی تاکید کرد: این مردم در راه امام زمان (عج) پای این انقلاب جان دادند و یک اصل انقلاب ما صداقت با مردم است و باید در این راه همواره موارد با مردم شفاف باشیم و اگر حفظ این اصل در عرصه بین‌الملل برای ما هزینه دارد باید هزینه‌اش را بدهیم و خرجش را بدهیم.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: از زمانی که این مسئله مشخص شد بحث و بررسی صورت گرفت و عزیزان نظامی ما نشستند و بررسی کردند و ۴۸ ساعت روی این مسئله فکر شد؛مقام معظم رهبری فرمودند ما با مردم صداقت داریم و انقلاب و نظام مال مردم است و دفاع شما نیز در راه اراده مردم است و آنچه رخ می‌دهد مربوط به مردم است و مردم باید مطلع شوند.

علم‌الهدی ادامه داد: مقام معظم رهبری محکم ایستادند و فرمودند نباید صداقت با مردم را بهم بزنیم؛ آن وقت یک عده ستون پنجم دشمن با  سفیر ناپاک انگلیس می‌خواهند اصول ما را بهم بزنند و ما بایستیم و تماشا کنیم؟ هنوز هفت روز از شهادت شهید سلیمانی نگذشته؛ در شهری که ۱۵ کیلومتر تشییع پیکر شهید سلیمانی بوده عکس ایشان پاره شود و ما زنده باشیم و نفس بکشیم؟

وی گفت: آمریکا هنوز قضیه «عین‌الاسد» را انکار می‌کند، اما در مقابل رهبر ما می‌فرمایند به مردم بگویید که سانحه هواپیمایی رخ داده است؛ این دو را با یکدیگر مقایسه کنید؛ رهبر یک نظام شفاف با مردم حرفی بزند که برای او در عرصه بین‌المللی هزینه دارد، اما به خاطر مردم این هزینه را می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز