خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تایباد به ایلنا خبر داد:

کمربندی اصلی ورودی شهر تایباد به نام شهید سپهبد سلیمانی مزین شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۹۳

رئیس شورای شهر تایباد گفت: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تایباد و کمیته نامگذاری و تایید شورای فرهنگ عمومی شهرستان کمربندی ضلع شرقی در ورودی این شهر مزین به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شد.

زکریا طغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این شهرستان مرزی در دروازه ورودی کشور از سمت شرق و همجواری با کشور افغانستان نامگذاری کمربندی ضلع شرقی شهر، حد فاصل میدان امام رضا (ع) تا میدان پیر هرات به طول ۳/۵ کیلومتر به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک اقدام فرهنگی بشمار می‌رود.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال دور کردن ملت ایران از مسیر شهدا و همچنین تضعیف اعتقادات ملی و مذهبی هستند و انجام اقدامات فرهنگی در این راستا بسیار حائز اهمیت است. اتحاد و انسجام تشیع و تسنن در شهرهای مرزی و تلفیقی کشور سیلی محکمی بر یاوه‌گویی‌های آمریکا است.

طغانی بیان کرد: شورای شهر تایباد نیز به رسم نکوداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دلها با نامگذاری کمربندی اصلی که روزانه شاهد تردد بیشماری از خودروهای سبک و ترانزیت است توانسته دِین خود را در این زمینه به نظام مقدس اسلامی ادا کند.

شهر تایباد در فاصله 18 کیلومتری مرز دوغارون و همجواری با کشور افغانستان قرار گرفته است و مردم تشیع و تسنن با اتحاد و انسجام سالیان سال است که در کنار یکدیگر در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی گوش به فرمان مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز