خبرگزاری کار ایران

عصمتی خبر داد:

استانداری خراسان رضوی طرح امنیتی و ترافیکی شهر بردسکن را مصوب کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۹۰۲

معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بردسکن گفت: استانداری طرح امنیتی و ترافیکی شهر بردسکن را مصوب کرد.

سید مهدی عصمتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: این طرح با هدف مباحث امنیتی و ترافیکی در شهر بردسکن اجرا می شود که یکی از موارد آن نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت و عبور از چراغ قرمز است.

وی از پرداخت مرحله اول اعتبارات این طرح  خبرداد و گفت: قرار است در سطح شهر بردسکن 12 دوربین ثبت تخلفات سرعت و عبور از چراغ قرمز نصب شود که  مقرر شد شهرداری در 3 دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  نسبت به نصب دوربین های ثبت تخلفات سرعت اقدام کند که تاپایان امسال دو دوربین ثبت تخلفات سرعت و 6 دوربین عبور از  چراغ قرمز را در تقاطع های سطح شهر بردسکن نصب و فعال کند.

معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بردسکن همچنین از  تحویل اقلام ترافیکی به دو دهیاری باب الحکم و آهوبم از محل اعتبارات دفتر امور روستایی استانداری  خبرداد و گفت: این اقلام شامل چراغ چشمک زن، سرعت‌گیر پلاستیکی، تابلوهای عابر پیاده ، ایست ، جهت نما و سرعت‌کاه و بشکه های 8 کیلویی است که با توجه به قرار گرفتن این روستاها در حاشیه جاده اصلی برای ایمن سازی محدوده  این روستاها اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به فصل زمستان از آمادگی تمامی دستگاههای خدماتی و امدادی در مواقع بحران ها خبرداد و گفت: با توجه به وقوع سیل فروردین ماه تمامی نقاطی که دچار تخریب شد توسط دستگاهها ایمن سازی و برخی باغات و اراضی که در مسیر مسیل ها قرار گرفته بود با دستور مقام قضایی نسبت به تخریب آن اقدام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز