خبرگزاری کار ایران

شهردار انابد خبر داد:

نامگذاری میدان ورودی شرقی شهر انابد به نام شهید سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۹۹

شهردار انابد از نامگذاری میدان جدید الاحداث ورودی شرقی شهر انابد به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با تصویب اعضای شورای شهر انابد خبرداد.

ابوالفضل رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهارداشت: پس از شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهردار و اعضای شورای اسلامی تصمیم به نامگذاری یکی از میدان‌ها یا بلوارهای این شهر به نام این شهید والامقام کردند که بررسی پیشنهاد شهرداری در جلسه امروز شورای شهر انابد مصوب شد.

وی با بیان اینکه میدان جدیدالاحداث ورودی شهر بنام سردار سلیمانی نامگذاری می شود، گفت: تا پایان سال این میدان به بهره برداری خواهد رسید. سردار سلیمانی در قلب همه مردم کشور جای داشت و حضور عظمت مردم در طی چند روز گذشته این وفاداری را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه هرکاری را برای عظمت ومنزلت این شهید انجام دهیم ، یک رسالت و وظیفه است افزود: شهرداری و شورای شهر انابد با نامگذاری میدان ورودی شهر که روزانه محل تردد تعداد زیاد و عبور ومرور خودرو و ایاب وذهاب مردم است، این مسیر را بنام سردار شهید سلیمانی نامگذاری کرد.

شهردار انابد ، از حضور مردم این شهر در مراسم تجلیل از این شهید والا مقام تقدیر و اظهار کرد: راه شهدا و مسیر شهدا برای همه روشن است لذا باید با پیروی از منویات رهبری انقلاب اسلامی با پشتیبانی از ولایت ، قدرت ایران را به جهان  و به دشمنان بیش از پیش صادر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز